جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
واکنش افخمی به دستمزد میلیاردی مدیری

ایسنا: مهران مدیری و محسن تنابنده بازیگران اصلی فیلم جدید بهروز افخمی شدند.

بهروز افخمی در این‌باره توضیح داد: قرار است از ابتدای ماه آینده فیلمبرداری یک فیلم کمدی را شروع کنم که مهران مدیری و محسن تنابنده بازیگران اصلی آن هستند.

او گفت: اسم این فیلم هنوز قطعی نیست اما داستان فیلم کمدی است و فیلمنامه اولیه آن توسط احمد رفیع‌زاده نوشته شده و توسط خشایار الوند در حال بازنویسی نهایی است.

افخمی با اشاره به اینکه پیش‌تولید این فیلم آغاز شده است‌، درباره حال و هوای این فیلم و تفاوتش نسبت به فیلم «سن پترزبورگ» که محسن تنابنده در آن حضور داشت، گفت: به نظرم فیلم متفاوت‌تر و شاید نسبت به «سن‌پترزبورگ» کارتونی‌تر باشد.

کارگردان فیلم «آذر‌، شهدخت‌، پرویز و دیگران» همچنین درباره زمان نمایش این فیلم و اینکه آیا برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد‌، گفت: این فیلم قطعا زودتر از جشنواره فجر به پایان می‌رسد و شاید پیش از آن به نمایش گذاشته شود، چرا که قصد دارم در پاییز فیلم دیگری بسازم و به همین شرط که پیش از پاییز کار تمام شود‌، این پروژه را قبول کردم.

افخمی در پایان درباره شایعاتی که نسبت به دستمزد بیش از یک میلیاردی مهران مدیری و نیز دستمزد 500 میلیونی خودش برای حضور در این پروژه مطرح شده است‌، گفت: این حرف‌ها درست نیست چون من خودم به خاطر محسن تنابنده به این پروژه آمدم.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور ساخته می‌شود که پیش از این فیلم‌های «شرط اول» و «آینه شمعدون» را تهیه‌ کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: