جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 تير 1394     
قانون گذاران کالیفرنیا در پی رای گیری مجدد برای راه آهن پر سرعت هستند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دو قانون گذار دولتی خواهان رای گیری مجدد برای پروژه راه آهن پر سرعت کالیفرنیا هستند و اعلام کرده اند که مردم باید برای ادامه تامین بودجه این قطارها تصمیم گیری کنند.

بر این اساس ممکن است به مردم کالیفرنیا اجازه داده شود تا برای ادامه تامین بودجه پروژه HSR که گمان می رود 100 بیلیون دلار برای تکمیل آن نیاز باشد، رای دهند. اگر رای دهندگان این طرح را تصویب کنند هر بودجه هزینه نشده ای صرف تعمیر یا بازسازی بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های بومی این ایالت خواهد شد.

این طرح باید توسط دو سوم رای دهندگان دولتی و اکثریت مردم تایید شود. پروژه راه آهن پر سرعت در تمام این منطقه تبدیل به یک چالش شده و مردم و مقامات منتخب نگرانی های متعددی را از تاثیر آن بر جامعه و محیط زیست ابراز کرده اند.

منتقدان هم چنین هزینه این پروژه را زیر سوال برده و اظهار داشته اند بهتر است این پول صرف نوسازی بزرگراه ها و جاده های قدیمی این ایالت شود.

البته مدیران این پروژه مطمئن هستند که این طرح به نفع ایالت خواهد بود. به گفته آن ها، این طرح فشار موجود در شبکه حمل و نقل عمومی کنونی را کاهش می دهد و مزایای زیست محیطی طولانی و کوتاه مدت خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: