جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
دلایل فرود اضطراری پرواز "تهران-کوالالامپور"

مهر: هواپیمای بویینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بامداد روز دوشنبه به‌ دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی از برج مراقبت فرودگاه بین‌المللی زاهدان تقاضای فرود اضطراری کرد و در زاهدان بر زمین نشست.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در خصوص جزئیات این فرود اضطراری، اظهار داشت: حدود ساعت 2 بامداد امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 با تعداد 290 مسافر به دلیل نیاز به خدمات پزشکی تقاضای فرود اضظراری کرد که در نهایت این پرواز ساعت 2 و 30 دقیقه در باند فرودگاه بین‌المللی زاهدان بر زمین نشست.

حسن اعرابی‌مقدم، افزود: پیش از فرود این پرواز، نسبت به هماهنگی‌های لازم به‌منظور ارایه خدمات پزشکی توسط کارکنان فوریت‌های پزشکی زاهدان انجام شد که با فرود پرواز در باند پروازی نسبت به ارایه خدمات لازم اقدام شد.

وی گفت: در این راستا یکی از بانوان مسافر در این پرواز که به دلیل افت شدید فشار نیاز به ارایه خدمات ویژه داشت توسط آمبولانس به نزدیکترین مرکز درمانی شد.

وی ادامه داد: این پرواز پس از دریافت خدمات پزشکی در ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز آماده عزیمت به فرودگاه کوالالامپور شد که متاسفانه به دلیل نقص فنی از ادامه مسیر بازماند و در باند فرودگاه زاهدان زمین‌گیر شد.

اعرابی مقدم بیان داشت: تلاش برای رفع نقص فنی در حال حاضر ادامه داشته و به محض رفع نقص این پرواز فرودگاه زاهدان را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد.

290 مسافر این پرواز جهت اسکان به هتل منتقل شده‌اند.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: