جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 تير 1394     
اسم رمزعملیات روباه پیردرساعات آخر

مهر:  «حالا دقیقا نیمه شب است!» شنیدن این جمله هر ایرانی آزاده و وطن دوستی را متاثر می کند. این جمله اسم رمز عملیات کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود. کودتایی که زمینه ساز بازگشت شاه خائن به ایران و سلطه آمریکا و انگلیس بر ایران بود.

امروز اما؛ پس از حدود ۶۲ سال از آن واقعه شوم، بی بی سی فارسی بدون آنکه هویت و ماهیت خود را تغییر دهد در صدد اجرای نقشه شوم دیگری در کشور ماست.

کانال فارسی شبکه سلطنتی انگلیس در حالی که هنوز مراسم اعلام جمع بندی مشترک ایران و اعضای ۱+۵ برگزار نشده است، فاز خطرناک عملیات روانی خود را با هدف ایجاد شکاف و تفرقه میان ملت ایران بر سر موضوع هسته ای آغاز کرده است.

بی بی سی فارسی طی ساعات اخیر با پخش تصاویر آرشیوی از مناظرات منتقدان و حامیان بیانیه لوزان و توافقنامه ژنو، در صدد القای شکاف های داخلی با هدف ایجاد تفرقه ای خطرناک و مزمن در بین ملت ایران است، تا از این رهگذر به هدف شوم خود یعنی دو قطبی سازی جامعه ایرانی دست یابد.

این در حالی است که نتیجه به دست آمده از مذاکرات وین، محصول ۱۲ سال مقاومت هسته ای ملت ایران از هر سلیقه و مرام سیاسی بوده است، نکته ای که وزیر خارجه کشورمان هم بارها طی ماه های اخیر بدان اشاره داشته است.

آنچه مسلم است اینکه در برهه حساس و سرنوشت ساز فعلی باید مراقب بازی خطرناک روباه پیر باشیم. در تک تک گزارش های ارسالی بی بی سی فارسی از محل مذاکرات هسته ای این جمله همچنان مستتر است: «حالا دقیقا نیمه شب است»... اما این بار هوشیاری مردم همدل و هم صدای کشورمان خواب شوم تفرقه افکنی دشمنان را تعبیر نخواهد کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: