جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
افشاگری سیدجلال از تصمیم مدیران پرسپولیس

سرویس ورزشی «فردا»- مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هیچ وقت نگفته حاضر است بدون قید و شرط و تنها در صورت موافقت برانکو ایوانکوویچ پرسپولیسی شود.

به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی با اشاره به حرف‌هایی که به نقل از او منتشر شده است، عنوان کرد: متاسفانه یکی از روزنامه‌ها مدعی شده است که من نزد هیات مدیره جدید گفته‌ام حاضرم در صورت موافقت برانکو بدون قید و شرط به پرسپولیس بیایم اما این نقل‌قول کذب است. من هیچ وقت چنین حرفی نزده‌ام و برایم عجیب است که چرا چنین حرف کذبی را به من نسبت داده‌اند و این حق برای من وجود دارد که موضوع را پیگیری کنم.

او درباره واقعیت مذاکره‌اش با پرسپولیس هم گفت: هفته پیش بعد از تماسی که از باشگاه پرسپولیس گرفته شد و اعلام کردند که بیایید و قرارداد را امضا کنید، وکیلم به باشگاه رفت و آنجا بدون این که حرفی از برانکو بزنند، گفتند که می‌خواهند با من قرارداد ببندند. حتی در این موضوع چند خبرنگار را واسطه کردند و اس‌ام‌اس‌هایی که فرستاده‌اند هم موجود است و به طور کل همه این صحبت‌هایم مستند است.

حسینی افزود: متن مذاکره وکیل من با آقای طاهری و آقای شعاعی حرف‌های من را ثابت می‌کند. آنها در آن صحبت‌شان هیچ وقت حرفی از برانکو نزدند و حتی مسئولان پرسپولیس اصرار داشتند چهارشنبه پیش که به خاطر شهادت حضرت علی (ع) تعطیل بود، با پرسپولیس قرارداد ببندم اما به دلیل ضد و نقیض گویی‌هایی که از مسئولان پرسپولیس دیده بودم، دیگر این تیم جزو برنامه‌ام نبود و گزینه‌های خودم را داشتم. به هر حال همان طور که گفتم هیچ وقت نگفته‌ام حاضرم بدون قید و شرط برای پرسپولیس بازی کنم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: