جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 تير 1394     
مکزیک پل صعود مردان اوکتاویو

 
صعود تیم‌‌های روسیه و تاهیتی، بازگشت اسپانیا به جام و شکست مردان اوکتاویو مقابل برزیل از اتفاقات روز چهارم جام جهانی فوتبال ساحلی شد، نتایجی که وضعیت گروه ایران با پیچیده‌تر کرد.

به گزارش مهر روز چهارم از مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال، یکشنبه با برگزاری چهار مسابقه و صعود دو تیم دیگر به مرحله یک‌چهارم نهایی این جام پیگیری شد اما با شکست ایران برابر برزیل و برتری اسپانیا مقابل مکزیک، تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه C به روز پایانی کشیده شد.

در این گروه، اسپانیا نایب قهرمان دوره گذشته جام جهانی که مسابقات را با شکست ۶ بر ۵ مقابل ایران آغاز کرد، با برتری ۳ بر یک مقابل مکزیک به مسابقات بازگشت و در نبرد صدرنشین نیز برزیل شکست ۳ بر یک مقابل ایران را با برد ۴ بر ۳ عوض کرد تا شانس خود را برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بیشتر کند.

همچنین در گروه D هم روسیه قهرمان دو دوره قبلی جام جهانی با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل ماداگاسکار پیروز شد و تاهیتی هم در یک بازی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۵ از سد پاراگوئه گذشت. با کسب این نتایج تیم‌های روسیه و تاهیتی به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرده و پاراگوئه و ماداگاسکار حذف شدند.

نتایج کامل دیدارهای یکشنبه شب به شرح زیر است:
گروه C:
* اسپانیا ۳ - مکزیک یک
* برزیل - ایران ۳

گروه D:
* روسیه ۴ - ماداگاسکار ۲
* پاراگوئه ۵ - تاهیتی ۷

جام جهانی فوتبال ساحلی

با توجه به این نتایج، تیم‌های ایتالیا و سوئیس از گروه B و روسیه و تاهیتی از گروه D به مرحله بعدی صعود کرده‌اند. همچنین برزیل تیم سوم جام جهانی قبلی، در آستانه صعود به مرحله بعدی است، مگر اینکه در بازی آخر گروه C اتفاقات عجیبی رخ داده و مانع از راهیابی این تیم به مرحله بعدی مسابقات شود.

در روز پنجم از مرحله گروهی این رقابتها عصر امروز و امشب چهار مسابقه برگزار می‌شود که در گروه A هر چهار تیم شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. بر این اساس برنده دیدارهای پرتغال - آرژانتین و ژاپن - سنگال را باید تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله بعدی برشمرد.

در گروه B هم که تیم‌های ایتالیا و سوئیس به جمع ۸ تیم برتر جام راه یافته‌اند، ابتدا کاستاریکا و عمان در دیداری حیثیتی و برای کسب رتبه سوم گروه برابر هم به میدان می‌روند و سپس در نبرد صدرنشینی سوئیس با ایتالیا روبرو خواهد شد. درحال حاضر در این گروه ایتالیا به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشینی است.

روز سه‌شنبه هم دیدارهای گروه C از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ابتدا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر مکزیک قرار می‌گیرد و سپس اسپانیا نایب قهرمان جهان برابر برزیل تیم سوم دوره گذشته و صدرنشین این گروه به میدان می‌رود.

در این وضعیت تنها راه صعود شاگردان مارکو اوکتاویو به مرحله بعدی جام برتری مقابل مکزیک است. اگر این برتری با بیش از ۳ گل باشد، می‌توان خیال تیم ایران را برای رسیدن به مرحله بعدی راحت‌تر دانست اما برتری در ضربات پنالتی یا شکست مقابل مکزیک اگر با برد اسپانیا برابر برزیل همراه شود، وداع تلخ ساحلی‌بازان ایران از جام هشتم را رقم خواهد زد. مکزیکی‌ها هم در صورت برتری پرگل مقابل ایران و شکست سنگین اسپانیا از برزیل، می‌تواند امیدوار به صعود باشند.

البته برزیل صدرنشین هم در خطر حذف قرار دارد زیرا اگر ایران با اختلاف ۳ گل مکزیک را شکست داده و اسپانیا مقابل برزیل با برتری بیش از ۲ گل پیروز شود، آنوقت این تیم باید با دست خالی به کشورش بازگردد اما برتری پرگل «سلسائو»ها در این بازی، راه صعود ایران به مرحله بعدی را هموار خواهد کرد، حتی در صورت نبردن مکزیک.

جام جهانی فوتبال ساحلی - ایران - برزیل

برنامه دیدارهای پایانی از مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر است:
دوشنبه - ۲۲ تیرماه
گروه A:
* پرتغال - آرژانتین، ساعت ۱۸، ورزشگاه پرایا دابایا
* سنگال - ژاپن، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

گروه B:
* کاستاریکا - عمان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* سوئیس - ایتالیا، ساعت ۲۱، ورزشگاه پرایا دابایا

سه‌شنبه - ۲۳ تیرماه
گروه C:
* ایران - مکزیک، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* برزیل - اسپانیا، ساعت ۲۱، ورزشگاه پرایا دابایا

گروه D:
* روسیه - تاهیتی، ساعت ۱۸، ورزشگاه پرایا دابایا
* پاراگوئه - ماداگاسکار، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: