جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
خبرهای خوش نظری‌ به هیئت مدیره استقلال

تسنیم: با وجود اینکه مسئولان استقلال هنوز اسامی بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده را اعلام نکرده‌اند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که علی نظری جویباری به عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه هیئت مدیره استقلال خبر از توافق با چند بازیکن داده است.

میلاد فخردالدینی از تراکتورسازی تبریز نخستین بازیکنی بود که روز گذشته با نظری به توافق اولیه رسید. دیگر بازیکنی که پای مذاکره با مسئولان استقلال نشست، سجاد شهباززاده مهاجم ساپیا بود که با نظری جویباری قرارداد داخلی امضا کرد. طبق خبرهای رسیده، هادی عقیلی، امید ابراهیمی و علی حمودی دیگر گزینه‌های جدی آبی‌پوشان برای فصل آینده هستند که نظری در جلسه هیئت مدیره استقلال خبر از توافق اولیه با آنها داده است.

اسماعیل شریفات یکی دیگر از گزینه‌های استقلال است اما این بازیکن با باشگاه فولاد یک‌سال دیگر قرارداد دارد و خودش باید رضایت‌نامه‌اش را از مسئولان فولاد بگیرد. مسئولان استقلال با دو بازیکن داماش گیلان یعنی مسعود حسن‌زاده و هادی محمدی صحبت‌هایی انجام دادند که با توجه به قرارداد این بازیکنان با باشگاه داماش همه چیز منوط به رضایت امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه دارد.

نظری روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا یکی دو روز دیگر اسامی بازیکنان جدید استقلال اعلام خواهد شد. تاکنون محمدرضا خرسندنیا از تیم پدیده مشهد به استقلال پیوسته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: