جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
عیدی فرمانده ناجا برای رانندگان

مهر: سردار سعید منتظرالمهدی در دومین نشست خبری خود با حضور خبرنگاران که پیش از ظهر امروز در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شده بود، به سئوالات خبرنگاران درباره طرح‌های امنیتی و فرهنگی پلیس همزمان با آغاز فصل تابستان، کاهش میزان جرایم در طول ماه مبارک رمضان و ابهامات موجود در پرونده‌های پلیسی پاسخ داد.

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی تصادفات در ماه رمضان، گفت: با توجه به تلاشی که همکاران بنده در پلیس‌های تخصصی انجام داده‌اند، خوشبختانه ماه رمضان امسال و همچنین امنیت شب‌های لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس در بالاترین میزان رضایتمندی برگزار شد که به خاطر انجام این مهم، از همکارانم که به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

سخنگوی ناجا با اعلام اینکه همزمان با اجرای طرح سالم‌سازی دریا که از اواخر خرداد ماه در استان‌های ساحلی انجام می‌شود، تاکنون ۱۵۴ نفر از کسانی که در دریا گرفتار شده‌اند، توسط دریابانان نجات داده شده اند، افزود: طرح سالم‌سازی دریا تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

منتظرالمهدی در ادامه با اعلام اینکه فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت عید سعید فطر، برای رانندگان و موتورسواران عیدی در نظر گرفته است، افزود: با دستور فرماندهی نیروی انتظامی، کلیه خودروها و موتورسیکلت‌هایی که با دستور پلیس متوقف شده‌اند، در صورت نداشتن منع قضایی، به مناسبت عید سعید فطر ترخیص می‌شوند.

وی گفت: این دستور دیروز صادر شده و از سه‌شنبه همین هفته لازم‌الاجرا است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه در مورد عملیات بسیار خوبی که در سحرگاه دیروز و در منطقه میرجاوه به وقوع پیوست نیز گفت: عملیات سحرگاه دیروز با اشراف کامل اطلاعاتی و آمادگی کامل مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه انجام شد و مرزبانان که از نفوذ گروه‌ مخربی از تروریست‌های جیش‌العدل که توسط چند گروه دیگر تروریستی حمایت می‌شوند، جلوگیری کرده و خوشبختانه تمام اعضای این گروه را دستگیر کرده‌اند.

منتظرالمهدی با اعلام اینکه در جریان برگزاری این عملیات مهم، یکی از فرماندهان هنگ مرزی میرجاوه به درجه رفیع شهادت رسید، افزود: شهادت این فرمانده غیور که نقش مهمی در انجام این عملیات ویژه داشت، ضایعه‌ای بزرگ است.

وی افزود: اعضای دستگیر شده این باند، اعترافات تکان‌دهنده‌ای را در خصوص انجام عملیات‌های انتحاری و تروریستی در سطح کشور انجام داده‌اند که نشان می‌دهد این گروهک قصد خرابکاری و انجام عملیات‌های متعدد در چند شهر کشور را داشتند و می‌خواستند با استفاده از ابزارهای نوین امنیتی و اطلاعاتی و همچنین تسهیلاتی که نسبت به صوت، حرارت و نور حساسیت دارند، انفجاراتی را انجام دهند.

سخنگوی ناجا از برگزاری اختتامیه جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در روز هفدهم خرداد ماه خبر داد و گفت: این جشنواره در روز خبرنگار و در سه محور «خبر، گفتگو و گزارش ویژه» برگزار خواهد شد و از برگزیدگان با حضور فرمانده ناجا تقدیر به عمل خواهد آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: