جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
نخستین تصویر «شرلوک هولمز» جدید

تسنیم:  شبکه بی بی سی تریلری از قسمت ویژه «شرلوک» منتشر کرده است. این قسمت ویژه قرار است برای اولین بار بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن را به عنوان شرلوک هولمز و دکتر واتسون به دوره ملکه ویکتوریا ببرد. این قسمت ویژه که خارج از سریال «شرلوک» و به صورت یک تک قسمت آماده می شود کاراکترهای مشهور رمان های سر آرتور کانن دویل را به عصر ویکتوریا بر می گرداند. پیش از این در سه فصلی که از سریال «شرلوک» سپری شده کاراکترها همگی به عصر حاضر آمده بودند.

 

شبکه های بی بی سی و پی بی اس که به ترتیب پخش این فیلم تلویزیونی را در بریتانیا و آمریکا بر عهده دارند اعلام کردند که این اپیزود ویژه در حوالی کریسمس و به مناسبت سال جدید میلادی روی آنتن خواهد رفت.

گفته می شود فیلمبرداری فصل چهارم شرلوک هم از سال 2016 آغاز خواهد شد.

دلیل تاخیر در ساخت این سریال، حضور بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن در پروژه های سینمایی و تلویزیونی دیگر بود. یکی از مهم ترین این پروژه ها هم سه گانه «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون بود که در آن فریمن نقش بیلبو بگینز را داشت و کامبربچ صداگذار اژدهایی به نام اسماگ بود. این سه گانه سال گذشته بالاخره به پایان رسید.

سال گذشته بندیکت کامبربچ در فیلم «بازی تقلید» به کارگردانی مورتن تیلدام هم حضور داشت. فیلمی که به واسطه آن توانست تا نامزدی در اسکار هم پیش برود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: