جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
کفاشیان:حکم خود را از AFC تحویل گرفتم

فارس: رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران گفت: در نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که به میزبانی بحرین برگزار شده بود، حضور داشته و برای توسعه فوتبال در آسیا برنامه های مختلفی را بررسی کردیم.

به گزارش  گزارش سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: اولین جلسه هیات رئیسه بعد از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که بعدازظهر دیروز در منامه برگزار شد. در این نشست احکام خود را از AFC تحویل گرفتیم. همچنین درباره برنامه های فوتبال در آسیا و نحوه رشد و توسعه آن به بحث و بررسی پرداختیم. ضمن اینکه در خصوص توسعه فوتبال برای کشورهای آسیایی در زمینه آموزش و فوتبال پایه نیز برنامه هایی را مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این جسله شیخ سلمان گزارش‌هایی را در رابطه با فوتبال آسیا مطرح کرد. پس از آن مدیرفنی جدید AFC، گزارش‌های خود را درباه برنامه‌های آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، توسعه فوتبال در قاره کهن، برنامه‌های ویژه در ارتباط با فوتبال پایه و توسعه آن و نیز تربیت مربیان در آسیا را مطرح و به هیات رییسه ارائه داد. همچنین روسای کمیته‌های استیناف و انضباطی در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند. با توجه به سابقه‌ای که روسای قبلی در این زمینه داشتند کماکان تصمیم بر این شد تا رییس کمیته استیناف از گوام و رییس کمیته انضباطی از سنگاپور باشد. این دو مسئول با توجه به سابقه حضورشان  از سوی هیات رییسه انتخاب شدند.
وی در ادامه بیان کرد: تلاشمان این است تا برای کشورهای آسیایی سهیمه بیشتری جهت شرکت در رقابتهای جام جهانی بگیریم که این امر مستلزم برنامه ریزی و همکاری های بیش از پیش با فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا است. همچنین باید رایزنی و فعالیتهای خود را در کمیته های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر کنیم تا نمایندگان بیشتری از ایران در کمیته های مربوطه عضو شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره حل مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: نشستی را با مسئول کمیته فنی و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرده و درباره حضور خاکپور به بحث و بررسی پرداختیم. قرار شد تا سرمربی تیم ملی امید در یک دوره حرفه ای مربیگری حضور داشته باشد و مدارک خود را کامل کند. با تدابیری که اندیشیده شد، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی در پایان درباره نشست آتی هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دومین نشست در ماه نوامبر 2015 همزمان با مراسم انتخاب بهترین های سال 2015 آسیا در شهر دهلی نو در هند برگزار خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: