جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 تير 1394     
اجرای"خط سفید"در خیابان شریعتی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران گفت : به منظور نظم دهی و ایجاد انضباط ترافیکی، پروژه ی خط سفید در خیابان شریعتی اجرا شد.

مهندس علی فغانی با اعلام این مطلب گفت: پروژه خط سفید در شهرداری تهران با رویکرد محور نظم و انضباط در شهر و با توجه به مطالعات گسترده مشاوران ترافیکی اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه عرض خطوط به گونه ای اصلاح می شود که امکان تردد دو خودرو همزمان بین دو خط امکان پذیر نباشد.

وی با بیان اینکه در این طرح خطوط پارک حاشیه ای بصورت بلوک مستطیل با المانT شکل ترسیم خواهد شد ادامه داد: خطوط خط کشی عابر پیاده در محل تقاطع های زماندار به صورت کانال عابر پیاده و در تقاطع های چشمک زن و بین دو تقاطع به صورت نردبانی اجرا شده که موجب ایمنی بیشتر عابرین پیاده می شود.

مهندس فغانی از شناسایی معابری که امکان نظارت بر حرکت بین خطوط در آنها با اجرای خطوط ممتد و پیاده سازی ITS خبر داد و گفت: در این پروژه گذرگاه های عرضی به لحاظ کیفیت و نوع خط کشی، پیوستگی خطوط عرضی در محل پیاده روها، رفع انسداد ، ساماندهی پیاده روها و هدایت عابرین پیاده اصلاح می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: علاوه بر آن وضعیت و جانمایی مناسب ایستگاههای حمل و نقل عمومی با هدف دسترسی آسان مسافرین و جلوگیری از ازدحام‌های منجر به اختلال در حرکت صحیح خودروها بین خطوط ساماندهی خواهد شد.

مهندس فغانی خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات ترافیکی مشاوران منطقه پس از بررسی وضع موجود و شناسایی معابر و تقاطع ها ، خط کشی در محلهای مورد نیاز طبق برنامه زمان بندی اجرا و خط کشی های موجود در محلهای غیر ضروری حذف می شود.

وی در پایان ابراز کرد: همچنین خط ایست در تقاطع های دارای حق تقدم اجرا شده و هماهنگ سازی تابلوها با خط کشی انجام خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: