جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
جزئیات محاسبه قبوض گاز تابستانی

مهر: ناصر ابراهیمی درباره جزئیات محاسبه قبوض گاز تابستانی مشترکان خانگی، گفت: همزمان با ورود به فصل گرم سال متوسط مصرف گاز مشترکان خانگی هم به شدت کاهش یافته است.
 

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه از خرداد ماه تا پایان مهر ماه سال جاری متوسط مصرف گاز مشترکان خانگی به کمتر از 100 متر مکعب در هر دوره کاهش می یابد، تصریح کرد: بر این اساس آن دسته از مشترکانی که در دوره گرم سال 45 مترمکعب گاز مصرف کنند در پله اول مصرف قرار می گیرند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آن دسته از مشترکانی که کمتر از 95 متر مکعب گاز مصرف کنند در پله دوم مصرف قرار می گیرند، اظهار داشت: بر این اساس برای آن دسته از مشترکانی که کمتر از 95 متر مکعب گاز مصرف می کنند، قبض سبز صاذر خواهد شد.

ابراهیمی با یادآوری اینکه هزینه قبض برق مشترکانی که در هر دوره 45 متر مکعب گاز مصرف کنند 4200 تومان است، بیان کرد: با احتساب هزینه آبونمان، عوارض گازرسانی و ارزش افزوده بار مالی این دسته از قبوض به حدود 7200 تومان افزایش می یابد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه همچنین متوسط بار مالی قبوض مشترکانی که بین 46 تا 95 متر مکعب گاز مصرف کننده بین 7 تا 14000 هزار تومان محاسبه خواهد شد، تبیین کرد: همچنین متوسط بار مالی قبوض گاز مشترکانی که بین 96 تا 145 متر مکعب گاز مصرف کننده بین 14000 تا 22400 تومان محاسبه خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مشترکانی که بین 146 تا 195 متر مکعب گاز مصرف کننده در پله چهارم مصرف قرار می گیرند، گفت: بار مالی قبوض این دسته از مشترکان بین 22400 تا 33000 تومان محسابه خواهد شد.

وی همچنین با رد هرگونه افزایش مجدد قیمت گاز برای مشترکان خانگی، یادآور شد: پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها بهای گاز شامل تعرفه‌های قیمت گذاری، عوارض گازرسانی، بیمه و ارزش افزوده به هیچ وجه افزایش نیافته است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: