جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
رونمایی اتوبوس های BRT جدید دنوِر

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل منطقه ای دنور (RTD) در یکی از ایستگاه های BRT جدید خود که 17 ژانویه 2016 افتتاح می شود از اتوبوس های پرسرعتFlatiron Flyer  جدید خود رونمایی کرد.

اتوبوس هایFlatiron Flyer  حمل و نقل سریع و قابل اطمینانی را از دنور (پایتخت کلورادو) به Boulder (شمال کلورادو) در شش ایستگاه فراهم می سازند.

این اتوبوس ها که ظرفیت 57 سرنشین را دارند از طرح رنگ مخصوص آبی و نارنجی غروب طراحی شده توسط RTD و شرکت سهام دار پروژه، U.S. 36 بهره می برند. این اتوبوس ها دارای امکاناتی از جمله خروجی های برق 120 ولت و پورت های USB برای شارژ لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه، صندلی های تاشو، جای قرارگیری پا، چراغ مطالعه بالای سر و دریچه های هوای شخصی هستند. هم چنین هر یک از این اتوبوس ها ظرفیت حمل هشت دوچرخه را دارند.

این اتوبوس ها در تابستان سال جاری تحویل شده و در ابتدا به عنوان بخشی از ناوگان اصلی RTD فعالیت کرده و سپس برای خدمات Flatiron Flyer به کار می روند.

مسافران در ساعات اوج شلوغی و بسته به جایگاه ایستگاه ها می توانند انتظار رسیدن اتوبوس در هر 4 تا 15 دقیقه را داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: