جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
نحوه پرداخت یارانه افرادمجهول‌الهویه

فارس: انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به طرح تأمین تجهیزات توانبخشی معلولان اظهار داشت: در این طرح در ابتدا نیازمندی‌های هر استان مشخص و در مرحله بعدی و با تأمین اعتبارات لازم، تجهیزات مورد نیاز معلولان هر استان داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری بنا داریم طرح تأمین تجهیزات توانبخشی معلولان را در 10 استان با اولویت استان‌های کم‌برخوردار و محروم از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و ... اجرا کنیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تأمین تجهیزات توانبخشی، مقدمات کار طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه نیز فراهم خواهد شد و ما می‌توانیم در این طرح نیز گام‌های مؤثری را برداریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طرح غربالگرایی شنوایی که در سال‌های گذشته پوشش 60 درصدی را در بر می‌گرفت، امسال به 100 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه به پیگیری‌های سازمان بهزیستی کشور جهت دریافت یارانه افراد مجهول‌الهویه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: قرار شده بعد از ماه مبارک رمضان نشستی با مسئولان این سازمان برگزار کنیم تا یارانه افراد به حساب سازمان بهزیستی واریز شود.

محسنی بندپی به توزیع بسته حمایت غذایی از سوی مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: قبل از ماه مبارک رمضان به مددجویان دستگاه‌های حمایتی بسته‌های امنیت غذایی داده شده است و در طول سال نیز در چند مرحله این کار صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در این سامانه خیرین و نیکوکاران می‌توانند هم کمک‌های نقدی و هم کمک‌های غیرنقدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این سامانه نیازمندی‌های 5 میلیون از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی مشخص شده و خیرین می‌توانند در هر حوزه مشارکت داشته باشند.

محسنی بندپی در پایان با اشاره به استفاده سازمان بهزیستی کشور از ظرفیت خیرین برای درمان معتادان گفت: بنا داریم با حمایت خیرین و نیکوکاران قدم‌هایی را در حوزه درمان معتادان و بهبود آنها و همچنین تأمین مسکن این افراد برداریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: