جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
لزوم مدیریت جهادی دستگاه ها در بحث آلودگی هوا

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در خصوص اهمیت مدیریت یکپارچه برای حل مساله آلودگی هوا تهران گفت : ما خواستار مدیریتی یکپارچه و جامع در جهت رفع آلودگی هوا هستیم ، برای حل مساله آلودگی هوا به هم پوشانی و هم افزایی سازمان ها با یکدیگر نیازمندیم و این در حالی است که تمام تلاش دستگاه ها باید  به پرهیز از تقابل مدیریتی مصروف گردد .

سید جعفر تشکری هاشمی در ادامه گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : در سیستم مدیریتی کشور ما دولت های محلی و واگذاری اختیارات به آنها وجود ندارد بنابراین ما در همه امور نیازمند مدیریتی یکپارچه هستیم که با همدلی و هماهنگی تلاش خود را در تمامی امور مبذول دارد که مقام معظم رهبری از آن با عنوان مدیریت جهادی نام می برند .

وی در توصیف مدیریت جهادی اظهار کرد : در این سیستم مدیریتی تقابل وجود نخواهد داشت و همکاری و تفاهم مبنای عمل سازمان ها خواهد بود در صورت محقق شدن این مهم ما توانایی پر نمودن خلع های موجود در مدیریت مساله آلودگی هوا را خواهیم داشت . 

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خاتمه اظهار کرد : بخشی از راه حل مشکل آلودگی هوای تهران در حوزه سیاست گذاری و حرکت دستگاه ها تنظیم می شود اما سهم عظیمی از آن  به اجرای مدیریت جهادی در صحنه عمل بازمی گردد . تلاش برای ساختن فضای همدلی و دوری گزینی از تقابل و چالش میان دستگاه ها باید در راس امور مدیریت آلودگی هوا قرار گیرد . خوشبختانه در حوزه حمل و نقل شاهد این اتفاق هستیم ما توانسته ایم در این زمینه همکاری مناسبی میا ن ارگان های مربوط برقرار سازیم و در یک فضای کاملا هماهنگ و همسو مهم ترین برنامه های اجرایی را به انجام رسانیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: