جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
رقم قرارداد آندو از زبان سرژیک

 

تسنیم: سرژیک تیموریان در مورد پیوستن آندرانیک تیموریان به ام‌صلال قطر گفت: برای فصل آینده اتفاقاتی رخ داد که مورد دلخواه تیموریان بود. او تصمیم گرفت از فوتبال ایران دور باشد و دنبال آرامش بود. خوشبختانه شرایط برای حضور آندو در لیگ قطر فراهم شد و او قراردادی یک ساله با باشگاه ام‌صلال امضا کرد.

مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان در پاسخ به این سؤال که «آیا ام‌صلال به آندو پیشنهاد عقد قراردادی سه ساله داده بود؟»، خاطرنشان کرد: در قطر معمولاً به بازیکنان چنین پیشنهادی نمی‌دهند. آنها منتظر می‌مانند تا حداقل بازی‌ها به نیم‌فصل برسد تا در مورد قرارداد طولانی مدت تصمیم بگیرند. به همین خاطر آندو قراردادی یک ساله امضا کرده است.

وی در مورد دستمزد آندرانیک تیموریان و اینکه رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند او یک میلیون و دویست هزار دلار (حدود 6.3 میلیارد تومان) از ام‌صلال دریافت خواهد کرد، گفت: اگر بخواهم مبلغ قرارداد آندو را بگویم چیزی به دیگران اضافه نخواهد شد و چیزی هم از کسی کم نمی‌شود. رقم قرارداد آندو این چیزی نیست که در رسانه‌ها عنوان شده است و مبلغ قراردادش کمتر است. در ضمن باید بگویم که بحث قرارداد یک موضوع پنهانی بین باشگاه و بازیکن است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: