جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 تير 1394     
آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از مبدا خانوارها در سطح منطقه21

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،شهردار منطقه 21 با اشاره به اینکه طرح اطلاع رسانی تفکیک پسماند از مبدا خانوارها آغاز شده است، عنوان کرد: این طرح امروز در قالب آموزش چهره به چهره تفکیک زباله های تر و خشک به شهروندان این منطقه ادامه دارد.

 جمال بافرانی گفت: پس از اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص جداسازی زباله های تر و خشک از سال 86 به بعد، شهرداری منطقه در جهت تفکیک زباله های تر و خشک، اقدام به توزیع مخزن در میان ساکنان منطقه 21 کرد.

شهردار منطقه 21 افزود: اولین توزیع مخزن درمیان شهروندان محله تهرانسر صورت گرفت و شهرک دریا، شهرک آزادی و فرهنگیان، شهرک استقلال، چیتگر و شهید غزالی، شهرک شهرداری و... از دیگر محلاتی بودند که مخزن های جداسازی زباله های تر و خشک خود را از شهرداری تحویل گرفتند.

به گفته وی پس از توزیع مخازن، از سال 91 شهرداری منطقه 21 در راستای دستورالعمل تعمیم طرح تفکیک پسماند در مناطق، به کار خود ادامه داد و با شناسایی خانوارهایی که به هر دلیلی موفق به دریافت مخازن زباله های تر و خشک نشده بودند، اقدام به آموزش، اطلاع رسانی و توزیع مخازن در میان این خانواده ها کرد.

بافرانی ادامه داد: از سال 92 و پس از اجرایی شدن طرح تفکیک زباله در میان خانوارها، شهرداری منطقه 21 اقدام ارزیابی ماشین های حمل این مخازن درمنطقه کرد تا در جریان میزان رضایت شهروندان از این طرح و درخواست های آنها در همین رابطه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با شروع ماه مبارک رمضان طرح چهره به چهره تفکیک زباله های تر و خشک به صورت ویژه در مساجد، دارالقرآن ها و دیگر اماکن مذهبی در حال انجام است و ساکنان منطقه 21 می توانند در راستای این طرح با تحویل مخازن زباله های خشک خود به غرفه های بازیافت، مواد شوینده، لوازم التحریر و... دریافت کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: