جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 تير 1394     
آمادگی سیستم حمل و نقل عمومی منطقه 19 برای شرکت شهروندان در مراسم روز قدس

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 19 از آماده سازی سیستم حمل و نقل عمومی این منطقه برای حضور حداکثری شهروندان در مراسم روز قدس خبر داد.

رضا نثاری با بیان اینکه 35 دستگاه اتوبوس از 4 نقطه سطح منطقه کار انتقال شهروندان به محل برگزاری مراسم در خیابان انقلاب را به عهده دارند افزود: در همین راستا اتوبوس هایی در میدان بهشت خانی آباد نو، میدان شهید محمودی در تقاطع دولتخواه و خیابان شکری، پایانه شهید سروری و صالح آباد (شهرک رسالت) مستقر و از ساعت 7 صبح روز جمعه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: 30 دستگاه اتوبوس نیز برای مساجد و پایگاه های بسیج منطقه در نظر گرفته شده که در همین راستا نیز مسئولین این اماکن می توانند از طریق تعامل با رئیس اتوبوسرانی منطقه هماهنگی های لازم را جهت اختصاص اتوبوس انجام دهند.

نثاری خاطرنشان کرد: به منظور بازگشت شهروندان بعد از برگزاری نماز جمعه و مراسم راهپیمایی روز قدس، اتوبوسهای اختصاصی در خیابان ابوریحان تقاطع انقلاب مستقر می شوند.

شهردار منطقه در ادامه از برپایی غرفه «بصیرت و هویت ملی» در نمایشگاه بوستان ولایت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تصاویری از غزه و فلسطین برای بازدید شهروندان ارائه شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: