جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
آماده سازی کامل پهنه جنوبی حرم مطهر (ره) از سوی شهرداری منطقه 6

به گزارش شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 6 به مناسبت بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) تاکنون بیش از 150 اصله درخت در حاشیه پهنه جنوبی حرم کاشته و حدود 470 تن از محوطه را آسفالت کرده است.

 افشین خدامی معاون امور شهری منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهرداری منطقه 6 با آماده سازی پهنه جنوبی حرم مطهر (ره) آماده خدمات رسانی به زائرین است.

  وی افزود: اقدامات گسترده ای در راستای میزبانی و خدمات رسانی مطلوب تر و شایسته تر به زائران انجام گرفته است، تاکنون بیش از 150 اصله درخت و 150 بوته و درختچه در حاشیه پهنه جنوبی و باغچه ها کاشته شده است و حدود 470 تن آسفالت جهت لکه گیری و مرمت استفاده شده است.

 خدامی در ادامه گفت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن بیست و پنجمین مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) 14هزار متر مربع از پارکینگ حرم مطهر خط کشی شده است. رنگ آمیزی المان ها، دستک ها، جداول و نرده ها به متراژ 7 هزار متر طول و لوله داربست ها با 3500 متر طول، رنگ آمیزی آبنمای سه طبقه و سرویس های بهداشتی در پهنه منطقه به متراژ هزار متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده است.

 معاون امور شهری منطقه6 در پایان یادآور شد: از دیگر اقدامات می توان به استقرار تعداد 5 کانس جهت انبار و تجهیزات، جمع آوری 350 متر مکعب خاک و نخاله مازاد و استقرار روزانه کارگران جهت نظافت و پاکسازی در پهنه جنوبی اشاره کرد. کاشت گل و گیاه، علف کشی و بازپیرایی فضای سبز، جدولگذاری از دیگر اقدامات است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: