جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 خرداد 1393     
احداث پیاده راه در خیابان سئول

به گزارش شهرداری نیوز،به منظور تسهیل تردد شهروندان و ایجاد فضاهای مکث برای پیاده روی شهرداری منطقه 3 تهران اقدام به مناسب سازی پیاده رو ها در خیابان سئول کرده است .

حسین گلستانی شهردار ناحیه یک منطقه 3 گفت:‌شهرداری این منطقه همزمان با فصل بهار  و با اهدافی چون تفریح و ورزش و رسیدن شهروندان به مقاصد مورد نظر اقدام به احداث فضاهای مکث و پیاده راه در ضلع غربی خیابان سئول حدفاصل خیابان اوستا تا خیابان یکم کرده است .

 گلستانی مناسب سازی پیاده روها با استفاده از کف پوش های زیبا و مقاوم در مساحت یکهزار متر مربع ،کاشت گل و درخت ،ایجاد فضاهای مکث ،نصب روشنایی و نصب تکجدول را ازجمله اقدامات صورت گرفته در این خصوص عنوان کرد.

 وی با تاکید بر اینکه این پیاده راه علاوه بر زیبایی محیطی و ایجاد شادابی و نشاط می تواند به عنوان محلی برای دسترسی به مقاصد مورد نظر پیاده روی ورزش همگانی و گذران اوقات فراغت شهروندان مبدل شود افزود: در عملیات بهسازی این پیاده رو از کفپوشهای بتنی مقاوم و زیبا استفاده شده ضمن اینکه همزمان کار مناسب سازی آنها برای استفاده و تردد آسان معلولان و سالمندان انجام می شود.

گلستانی در خصوص  دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح این ناحیه به روکش مکانیزه خیابان های سئول ،ملاصدرا،خوارزمی ،شیخ بهایی به تناژتقریبی 15 هزار تن را جهت رفاه حال شهروندان و سهولت تردد آنها اشاره کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: