جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 تير 1394     
استمرار تلاش نیروهای خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند درلیالی قدر

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، سازمان مدیریت پسماند در شبهای قدر همچون شبهای گذشته از ساعات آغازین شب تا سحرگاه  به نظافت ، رفت و روب و پاکیزه سازی شهر مشغول بوده تا با ایجاد محیطی آرام و پاکیزه برای شهروندان ،سلامت و رفاه ایشان را فراهم نمایند.

جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان و شبهای قدر خاطر نشان کرد: ماه رمضان بهترین ماه سال و شبهای قدر از بهترین شبها می باشد و این سازمان نیز  تمام تلاش و همت خود را بکار می بندد تا در این شبهای مبارک شهری پاکیزه و عاری از آلودگیهای بصری برای شهروندان مهیا نماید.

 جعفری در ادامه افزود : تولید زباله توقف نداشته و به موازات آن فرایند جمع آوری از مخازن توسط خودروهای مکانیزه ، انتقال به ایستگاههای میانی و مرکز دفع نهایی پسماند واقع در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه باید انجام پذیرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر ازنیروهای خدمات شهری و تلاش خستگی ناپذیر آنها در لیالی قدر اظهار داشت: در تهران روزانه بالغ بر 7000  تن پسماند تولید می گردد که با جمع آوری و انتقال به موقع و صحیح آن سلامت و رفاه شهروندی تحقق یافته ودر این میان حضور به موقع کارگران خدمات شهری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر تولید اجتناب ناپذیر پسماند تصریح کرد : بعد از تولید پسماند ، کاهش و همچنین کم حجم سازی آن مطرح میگردد که نقش همکاری و تعامل شهروندان در این مرحله بیش از پیش ضروری بوده بطوریکه با کاهش پسماند و تفکیک آن در مبدا سبب تسهیل جمع آوری آن توسط نیروهای خدمات شهری می گردند.

دکتر جعفری در انتها همه شهروندان را به تفکیک و جدا سازی پسماند در مبدا دعوت نموده تا از این طریق ضمن همکاری با سازمان مدیریت پسماند سبب کاهش هزینه ها ی جمع آوری و انتقال آن و بازگشت سرمایه ها به چرخه مصرف گردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: