جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 تير 1394     
ارائه خدمات سلامت به روزه داران در مساجد منطقه دو

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه دو تهران از ارائه خدمات ویژه سلامت به روزه داران همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد این منطقه خبر داد.

"ذبیح اله زارع" با اعلام این مطلب افزود: اداره سلامت منطقه به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش شهروندان در خصوص تاثیر روزه داری در سلامت و ارائه ی راه کار های لازم جهت روزه داری در روزهای گرم تابستان و ... ، خدماتی در تمامی مساجد و امامزاده های منطقه برگزار می کند.

وی ارایه خدمات مشاوره روان شناسی، ارائه مشاوره تغذیه و طب اسلامی، مشاوره پزشکی، برگزاری مسابقات سلامت، تست فشار خون و تهیه و توزیع اقلام آموزشی را از جمله این خدمات عنوان کرد.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه دو تهران به برگزاری سخنرانی آموزشی سلامت محور ( از قبیل آموزش مهارت های زندگی، بهداشت فردی و گروهی، نقش آموزه های دینی در ارتقای سلامت و ... ) بعد از اقامه نماز ظهر و عصر  و  بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد سطح این منطقه اشاره و تاکید کرد: استقبال بسیار مناسبی از خدمات ارایه شده در مساجد شده است.

زارع، فعالیت های ویژه برای کودکان همچون قصه گویی، نقاشی، مسابقه و ... با موضوعات سلامت را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه بر شمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: