جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 تير 1394     
حمل و نقل عمومی شهر توسان با کمبود بودجه مواجه است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مدت زیادی است که برنامه ریزان شهری توسان حمل و نقل عمومی را به عنوان بهترین راه حل ترافیک می دانند اما اکثر سیستم های حمل و نقل این شهر برای این کار مناسب نیستند.

این شهر صرف نظر از مدرن سازی و توسعه حمل و نقل عمومی برای جذب مسافران، با کمبود بودجه حتی برای نگهداری اولیه این سیستم ها مواجه است.

گمان می رود کاهش بودجه 2.4 میلیون دلاری برای سیستم حمل و نقل این شهر از هر 4 خانواده بر یکی تاثیر بگذارد.

ایستگاه های کم تر و زمان انتظار بیش تر در 9 مسیر، حدود 41 دقیقه به زمان رفت و آمد مسافران متروی Sun Tran اضافه می کند.

این میزان بسیار پایین تر از میانگین ملی است که در برخی سیستم های حمل و نقل عمومی، مسافران تنها 49 دقیقه را در هر مسیر سپری می کنند.

البته مشکلات شهر توسان در مقایسه با بوستون که قدیمی ترین متروی شهری آمریکا از سال 1897 در آن افتتاح شده است، بسیار کم جلوه می کنند. در زمستان گذشته که برف های سنگینی در این منطقه بارید سازمان حمل و نقل عمومی Massachusetts Bay معمولا با مشکل مواجه بود که دلیل آن را تجهیزات کهنه خود می دانست.

در شرایط ایده آل، سیستم های حمل و نقل عمومی باید دسترسی خوبی داشته باشند و قطارها، اتوبوس ها و قایق های بیش تری را در زمان های طولانی تر و مسیرهای جدید در مناطق جغرافیایی وسیع تری فراهم سازند. سیستم های حمل و نقل جدیدتر در شهرهایی مانند لس آنجلس برنامه هایی برای این امر دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: