جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 تير 1394     
اجراي طرح تبليغي نسيم بهشت در بوستان شهید نیاکی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 از حضور مبلغان مذهبي ويژه بانوان و آقايان در ايام ماه مبارك رمضان در بوستان شهید نیاکی با هدف اطلاع رساني ، تقويت آگاهي و ارائه خدمات مشاوره اي در امور ديني به شهروندان خبر داد.

دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: هدف از برگزاري اين طرح اطلاع رساني ، مشاوره و پاسخگويي به سوالت ديني و مذهبي جهت تقويت آگاهي ديني، فرهنگي مردم و پاسخگويي به مسائل شرعي و ديني شهروندان است.

وی افزود: همه روزه در این ایستگاه روحانیون پاسخگوی مسائل شرعی مردم از جمله شکیات نماز، احکام روزه، خمس و زکات، حق الناس، اعمال شبهای قدر و ... هستند.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: 25 غرفه سلامت، شمسه، قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، پاسخ به شبهات مذهبی ویژه آقایان و بانوان، عرضه محصولات قرآنی، ورزش، آموزش شهروندی، فرهنگی ، آسمان آبی زمین پاک، خیرین، نسیم بهشت، حجاب و عفاف، جاهلیت مدرن، قصه گویی و نقاشی ویژه کودکان در بوستان شهید نیاکی (اندیشه) و در طرح فصل نیایش برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار در حاشیه بوستان شهید نیاکی، خاطرنشان کرد: در این بازارچه 80 نفر از بانوان سرپرست خانوار شهر تهران اقدام به عرضه محصولات خود از قبیل صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی و... کردند.

دکتر نگهبان عنوان کرد: این بازارچه به منظور ایجاد زمینه مناسب برای نمایش مهارت ها و فروش اجناس تولیدی زنان سرپرست خانوار و همچنین بهره مندی مالی آنها برپا شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: