جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 تير 1394     
کانزاس سیتی وظیفه حمل و نقل همسایه خود را به عهده می گیرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اعضای کمیسیون موسسه حمل و نقل منطقه ای کانزاس سیتی قرارداد جدیدی را تایید کردند که بر اساس آن خدمات حمل و نقل شهر همسایه Independence را بر عهده می گیرند.

این برنامه توسط شورای شهر Independence نیز تصویب شده است. این قرارداد جدید که از 1 جولای اجرا می شود مسافران دارای معلولیت شهر Independence که به خدمات حمل و نقل عمومی وابسته هستند را قادر می سازد تنها با یک تماس از این خدمات بهره مند شوند.

اکنون مسافران این سیستم باید دو شماره را به یاد بسپارند که یکی برای ارائه خدمات در شهر Independence و دیگری برای ارائه خدمات در شهر کانزاس سیتی است.

تایید صلاحیت برای بهره گیری از خدمات حمل و نقل پاراترانزیت آسان تر خواهد بود چرا که از این پس مسافران Independence بدون توجه به مقصدی که دارند تنها یک بار باید تایید شوند.

این قرارداد حدود 100 هزار دلار برای Independence در هر سال صرفه جویی خواهد کرد و کارکنان شهر نیز زمان مناسب خواهند داشت تا روی برنامه ریزی و توسعه فعالیت هایی همچون منطقه بندی، حفظ بقایای تاریخی، اعمال کد و اعطای مجوز کار کنند.

شهر Independence نیز 685 هزار دلار به موسسه حمل و نقل منطقه ای کانزاس سیتی خواهد داد تا خدمات حمل و نقل عمومی این منطقه را مدیریت کرده و از عملکرد صحیح آن ها اطمینان یابد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: