جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 تير 1394     
راه اندازی 2خط شبانه در منطقه12

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در تشریح اقدامات طرح انضباط ترافیکی در قالب طرح انضباط شهری در منطقه12 از ساماندهی ایستگاه های سعدی جنوبی و راه اندازی 2 خط اتوبوس شبانه در این منطقه خبر داد.

پیمان سنندجی با تاکید بر اینکه کارگروه حمل ونقل عمومی به منظور اجرای طرح انضباط ترافیکی در منطقه 12 تشکیل شده است، گفت: جابه جایی ایستگاه ها، ساماندهی میادین، ساماندهی پایانه ها، اصلاح مهندسی خطوط و راه اندازی خطوط جدید ازجمله اقداماتی است که به صورت یکپارچه در سه بخش اتوبوسرانی، تاکسیرانی  و مترو دراین محدوده در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از راه اندازی 2 خط اتوبوس شبانه در محدوده منطقه 12 خبر داد و تصریح کرد: خط یک در مسیر میدان راه آهن-میدان امام حسینع(ع) راه اندازی می شود که در مسیر رفت  آن مسیر میدان راه آهن –شوش غربی-میدان شوش- شوش شرقی- 17 شهریور جنوبی- میدان خراسان- 17 شهریور شمالی- میدان شهدا-پیروزی-خیابان افروز- خیابان خ منتظری- خ خشکبارچی- خیابان اقبال لاهوری- خیابان دماوند نبش اقبال تحت پوشش خواهد بود .

به گفته سنندجی خط یک شبانه در مسیر برگشت نیز از دماوند، امام علی جنوب، صفا به غرب، منتظری، خشکبارچی، پیروزی، افروز، شهبازی، 17 شهریور جنوب، شهدا، میدان خراسان، 17 شهریور جنوبی، تیر دوقلو، خیابان شوش، میدان راه آهن عبور خواهد کرد .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه خط2 اتوبوس شبانه در مسیر پایانه جنوب – پایانه جنوب راه اندازی می شود، گفت: این خط نیز در مسیر ترمینال جنوب، خیابان غفاری، خیابان بخارایی شمالی، خیابان شوش غربی، خیابان خیام، میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، پل چوبی، خیابان سپاه، میدان بهارستان، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان سعدی، میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی ، خیابان کشاورزی، خیابان فیاض بخش، خ وحدت اسلامی ، 15 خرداد، چهار راه گلوبندک، خیابان خیام ، خیابان شوش، خیابان مرسلی، خیابان عالی، خیابان غفاری، بخارایی شمالی، خیابان بعثت، ترمینال جنوب عبور خواهد کرد. به عبیارت دیگر این خط از پایانه جنوب حرکت کرده و مجددا به همین مکان بازمی گردد.

سنندجی با بیان اینکه در خیابان سعدی جنوبی با توجه به وجود هتل های بسیار و موضوع حمل بار در مسیر وجود 5 ایستگاه در مسیر مشکلاتی را بوجود آورده بود، تصریح کرد: در اصلاح و جابه جایی ایستگاه ها ، 3 ایستگاه در مسیر سعدی جنوبی جابه جا شده و اکنون در حال احداث مکان های ویژه برای تاکسی به جای ایستگاه های این خط هستیم.

وی با اشاره به تردد واگن تفریحی در محدوده میدان امام خمینی(ره) گفت: تردد این واگن در محدوده منطقه 12 کانالیزه شده تا امنیت جانی بیشتری برای شهروندان داشته باشد .

سنندجی با تاکید بر اینکه در چهار راه گلوبندک ، 15 خرداد زیرگذر مترو در ضلع غربی باز است اما ارتباطی از ضلع غربی و ضلع شرقی وجود ندارد، اظهارکرد: به این منظور مترو برای ساماندهی این زیر گذر اقدام کرده است. همچنین اتوبوس های مسیر گلوبندک که 9 خط را شامل می شد در 6 مسیر ساماندهی شده و 3 خط نیز تغییر مسیر داده شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های فوق در منطقه 12 انتظار می رود مشکلاتی که پیش از این در منطقه وجود داشته برطرف شده و نظم و انضباط بیشتری در محدوده پرتردد منطقه 12 را شاهد باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: