جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 تير 1394     
بازارچه خیریه هنرمندان نيكوكار در زیرگذر ولیعصر(عج)برپاست

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو از برگزاری بازارچه خیریه هنرمندان در زیرگذر چهارراه وليعصر(عج) از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد صائبی با اعلام این خبر گفت: در راستاي ترويج فرهنگ مهرباني و نيكوكاري در ماه مبارك رمضان و اشتغال زايي جوانان هنرمند كشور، نمايشگاه بازارچه خيريه جشن رمضان با عنوان "ماه بركت" در زير گذر فرهنگي چهارراه وليعصر (عج) برپاست.

صائبي در ادامه به همکاری درون سازمانی معاونت فرهنگی و خانه شهریاران اشاره کرد و افزود: در اين بازارچه كه با همكاري خانه‏ شهرياران جوان شهرداري تهران برگزار شده، بيش از 50 هنرمند كارآفرين به فعاليت وعرضه محصول مي‏ پردازند.

وی  درخصوص نوع محصولات ارائه شده توسط هنرمندان گفت:‌ اين نمايشگاه حاوي محصولاتي از قبيل مينا كاري، سفال، ويتراي، لباس سنتي، نقاشي روي پارچه، زيور آلات چوبي، خاتم كاري، محصولات هنري از جنس چرم، احجام هنري و... با رويكرد ايراني-اسلامي است.

صائبی در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه تا پايان ماه مبارك رمضان در زير گذر چهارراه وليعصر(عج) دایر می باشد، اظهارداشت: نمایشگاه بازارچه خیریه جشن رمضان " ماه برکت"  از ساعت 9 تا 21 پذیرایی شهروندان عزیز است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: