جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 تير 1394     
نصب 9 دوربین نظارت تصویری درمحدوده شمال غرب پایتخت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 از نصب 9 دوربین نظارت تصویری در محدوده شمال غرب پایتخت به منظور کنترل معابر شریانی و راهی در منطقه 22 و 23 خبر داد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 اظهار کرد: نصب دوربین‌های نظارت تصویری و رصد زنده ترافیک سبب واکنش سریع در مواقع ضروری شده و مشکلات احتمالی ترافیکی در معابر در کمترین زمان برطرف می‌شود.

وی افزود: امکان کنترل و رصد وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید خرازی حد فاصل پل کن تا پادگان شهید  محمدی در سه ماه گذشته از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک فراهم شده است.

مولایی تاکید کرد: در همین راستا دو دوربین نظارت تصویری در بلوار دهکده و میدان المپیک نصب شده تا تعداد دوربین‌های نظارت تصویری درمحدوده شمال غرب تهران به 23 دوربین برسد.

وی ادامه داد: بلوار دهکده تقاطع زیبا دشت یک دوربین در میدان المپیک ویژه تابلو کنترل کیفیت هوا نصب شده است.

شهردار منطقه 22 در پایان گفت: نصب یک دوربین ناظارت تصویری در تقاطع خیابانهای شهید زینعلی و امیر کبیر به زودی نصب می‌شود و در همین راستا دوربین‌های نظارت تصویری جدید منطقه 22 در بزرگراه شهید خرازی با تقاطع گلها، دوگاز، خیابان قائم و بلوار شهدی اردستانی و همچنین بزرگراه شهید خرازی بعد از بلوار شهید اردستانی، قبل از پادگان شهید ناصری محمدی و بعد از پادگان نصب شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: