جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 تير 1394     
ادعای بلومبرگ درباره زمان لغو تحریم‌ها

باشگاه خبرنگاران: شبکه خبری بلومبرگ به نقل از دیپلمات‌هایی، که خواستند نامشان فاش نشود، مدعی شد ایران پذیرفته است تا پس از تایید اجرای محدویت های اعمال شده بازرسان بین المللی منتظر تخفیف در تحریم ها بماند.

شبکه خبری بلومبرگ ضمن اذعان به پیشرفت در دور نهایی گفتگوهای هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در وین، ادعا کرد: «ایران با اعمال تخفیف در تحریم ها پس از اجرای اقدامات بازرسان بین المللی در جهت راستی آزمایی موافقت کرده است.»

بلومبرگ می نویسد: جزئیات نهایی قرار است پس از ارائه ی ارزیابی آژانس بین المللی انرژی اتمی از ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران در گذشته، مشخص شوند.

در گزارش  بلومبرگ آمده است: سازش بر سر این موضوع، یکی از داغ ترین مسائلی را که مذاکره کنندگان را آزار می دهد حل و فصل خواهد کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:« چند دیپلمات از دو هیئت غربی هم اعلام کرده‌اند برداشتن تحریم‌ها ، از جمله در محدودیت‌هایی که در صنعت نفت و بانکداری اعمال شده، متناسب با پایبندی ایران به توافق نهایی گام به گام خواهد بود.»

بلومبرگ ادامه داد:گفتگو بر سر ترتیب دقیق کاهش تحریم‌ها و نیز زمان صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در تایید توافق نهایی ادامه دارد.»



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: