جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 تير 1394     
توهین به ساحت پیامبر( ص) از تلویزیون هلند

خبرگزاری صدا و سیما: گرت ویلدرزنماینده ضد اسلام پارلمان هلند، در یک برنامه‌ ویژه احزاب سیاسی حدود ده کاریکاتور موهن را در مدت زمان دو دقیقه و 44 ثانیه در شبکه تلویزیونی ان‌.او.‌اس پخش کرد.

وی هنگام پخش این تصاویر گفت: خشونت نمی‌تواند بر آزادی بیان پیروز شود. والدرز با اشاره به حمله‌‌ای که به محل برپایی یک مسابقه کاریکاتور در اوایل ماه مه در تگزاس آمریکا صورت گرفت وعناصرداعش مسئولیت آن را بر عهده گرفتند ‌افزود: هدفش از این کار دفاع از آزادی بیان در مقابل خشونت است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی یکی از تشکل‌های بزرگ اسلامی در هلند گفت : والدرز تلاش می‌کند ما را تحریک کند اما ما به وی بی‌ توجهی خواهیم کرد.

وی افزود: هیچ اتفاقی دراین زمینه نخواهد افتاد. سخنگوی دیوان عالی هلند نیز گفت: این موضوع قضایی بسیار پیچیده است و ما باید صبر کنیم و ببینیم آیا شکایتی علیه والدرز مطرح خواهد شد یا خیر. اگر شکایتی علیه وی مطرح شد آن را بررسی خواهیم کرد.

بنابه اعلام رسانه‌های محلی، به سفارت‌ خانه‌ های هلند هشدار داده شده است در صورت مواجهه با اعتراضات خشونت‌ بارعلیه پخش این کاریکاتورها،‌ تدابیر لازم را اتخاذ کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: