جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 تير 1394     
تردد شهروندان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن راحت‌تر شده است

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران گفت: با توجه به فعالیت دو ایستگاه مترو در اطراف باغ موزه دفاع مقدس تردد شهروندان برای حضور در این نمایشگاه راحت‌تر شده است.

محمدباقر قالیباف در آیین گشایش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ اظهار داشت: این نمایشگاه امسال با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز باغ موزه دفاع مقدس برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قر‌آن کریم در نظر گرفته شده بود که امسال با امکانات بهتری این نمایشگاه برگزار شد.

قالیباف اظهار داشت: با توجه به روزهای بلند ماه مبارک رمضان شهروندان می‌توانند بعد و قبل از افطار به این نمایشگاه مراجعه کنند و با مسائل قرآنی بیشتر آشنا شوند.

قالیباف افزود: در این نمایشگاه مباحث محتوایی، نرم افزاری، هنری برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده است و تا زمان سحر این امکان برای بازدیدکنندگان وجود دارد که اوقات فراغت خوبی را در کنار مباحث قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس داشته باشند.

قالیباف افزود: امسال بیش از سالهای گذشته این ظرفیت برای مردم شهر تهران دیده شده است و بنده نیز از تمامی خانواده‌ها دعوت می‌کنم با توجه به سهولت تردد از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کنند.

شهردار تهران گفت: دو ایستگاه متروی حقانی و شهید همت نیز برای تردد شهروندان فعال هستند و خطوط اتوبوسرانی نیز برای تردد شهروندان در نظر گرفته شده است.

قالیباف افزود: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت و برکت است و باید از آن به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: در این ماه تمامی اقدامات را براساس مسائل قرآنی ،‌الهی از نماز و روزه تنظیم می‌کنیم تا بتوانیم لیست بهتری داشته باشیم و به درستی عبادت خالصمان را انجام دهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: