جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 تير 1394     
نصب دستگاه های الکترونیکی در ایستگاه خط 7 ، به منظور سرعت بخشیدن به سفرهای مسافرین

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: باتوجه به اینکه در تهران و در بسیاری از خطوط با کمبود اتوبوس مواجه هستیم، اما توانسته ایم حدود 25 دستگاه اتوبوس را به منظور تقویت خط 7 در مسیر ولیعصر(عج)- تجریش تزریق کنیم. به این منظور اتوبوس های دو کابین جایگزین اتوبوس های تک کابین خواهد شد که از لحاظ کیفی مجهز به سیستم سرمایشی و تهویه در تابستان و سیستم گرمایشی در زمستان می باشند.

پیمان سنندجی در گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز،  از وضعیت اتوبوس های تندرو خط 7 خبر داد و گفت: ازدحام جمعیت مربوط به  ساعات آغاز و پایانی روز می باشد که این مشکل بیشتر شهرهای بزرگ است در رابطه با بهبود وضعیت ترافیکی اذعان داشت که تا چندی پیش دستگاه های الکترونیکی در داخل اتوبوس نصب شده بود و باعث تجمع مسافرین در قسمت راننده برای پرداخت کرایه خود می شد.

وی در پیرو صحبت هایش گفت: بنابراین طرحی را که قبلا برنامه ریزی کرده بودند را به مرحله اجرا درآورده اند. بر اساس این طرح دستگاه های الکترونیکی به بیرون اتوبوس انتقال یافته و در خود ایستگاه های خط 7 نصب شده است.

وی افزود: نصب دستگاه های الکترونیکی در اتوبوس ها و تهیه کارتهای شارژی  از سال 92 آغاز شد، و در زمان حاضر نسبت  پرداخت کرایه ها از طریق دستگاه های الکترونیکی فرهنگ سازی شده و اکثریت قریب به اتفاق مردم برای پرداخت کرایه خود از طریق این دستگاه ها استقبال می کنند و این در نتیجه مابه تفاوتی است که بین کرایه نقدی و کارتی در نظر گرفته شده بود.

وی از دستاوردهای مهم اجرای این طرح را افزایش سلامت  روانی  رانندگان و شهروندان ، جلوگیری از توقف های طولانی مدت اتوبوس ها در ایستگاه ها برای کاهش آلودگی بیش از حد هوا دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: