جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 تير 1394     
ارائه برنامه پیام متنی برای متروی کالیفرنیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه خدمات ریلی و متروی Altamont Corridor Express (ACE) اعلام کرد که یک برنامه پیام متنی جدید را برای مسافرانی ارائه می کند که در پی اطلاعات در زمان حقیقی برای سفرهای ریلی خود هستند.

این برنامه از سیستم مکان یابی و GovDelivery موسسه ETA ترانزیت بهره می برد که یک سیستم کمک رسانی دیجتال طراحی شده برای دولت به منظور کمک به مسافران برای مرتبط بودن با برنامه زمانی رفت و آمد قطارها است.

استیسی مورتنسن، مدیر اجرایی San Joaquin Regional Rail Commission گفت: "ارائه اطلاعات ردیابی قطارها برای مسافران در دنیای دیجیتال امروز ضروری است. هدف ما ارائه خدمات مسافری با ابزارهایی برای دریافت اطلاعات به روز شده است. مفتخریم که می توانیم پاسخ گویی متنی اتوماتیک را برای قطارهای کنونی ارائه دهیم. این اقدام گزینه های بیش تری را برای مسافران قطارهای ACE  فراهم می آورد."

با توجه به این که 73 درصد کاربران تلفن همراه از پیام متنی استفاده می کنند، ACE در تلاش برای بهبود خدمات خود با اجازه دادن به مسافران برای دریافت اطلاعات مرتبط  و در زمان حقیقی از طریق پیام متنی است.

مسافران می توانند به منظور دریافت این اطلاعات عبارت یا متنی کلیدی را به شماره اعلام شده از این سازمان ارسال کنند و منتظر پاسخ آن باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: