جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 تير 1394     
استخدام هوادار جعلی در انتخابات انگلیس

 

تسنیم: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت یک سازمان کرایه دهنده افراد در انگلیس با نام جمعیت را کرایه کنید اعلام کرده است در زمان تبلیغات انتخابات عمومی درسال جاری در اردیبهشت، احزاب سیاسی افرادی را به عنوان هواداران جعلی کرایه می‌کردند تا در مراسم حزبی، حضور یابند و از نامزدهای احزاب، حمایت کنند. به نوشته ایندیپندنت، احزاب سیاسی انگلیس که اعتبار خود را از دست داده اند، دست به دامان هواداران کرایه ای شده اند تا خود را محبوب نشان دهند. سازمان جمعیت را کرایه کنید، برای همه مناسبت ها، جمعیت کرایه می دهد و اکنون نشست های احزاب سیاسی نیز به این مناسبت ها افزوده شده است. به گفته مدیر این سازمان، افراد کرایه ای به عنوان هوادار در نشست های حزبی حضور می یابند تا بر شمار هواداران واقعی افزوده شود.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، موسسات روابط عمومی که برای احزاب سیاسی انگلیس کار می کنند، در شهرهای گوناگون انگلیس، افراد را استخدام می کردند تا با حضور در نشست های احزاب، نامزدهای احزاب را تشویق کنند و به گونه ای از حزب مورد نظر حمایت کنند که گویی هواداران واقعی حزبند. این سازمان هنوز نام احزابی را که هوادار کرایه می کردند، افشا نکرده است اما با توجه به هزینه های کرایه افراد در انگلیس، احتمال می رود احزاب بزرگ در انتخابات از این ترفند استفاده کرده باشند.

این روزنامه انگلیسی نوشت، کرایه هواداران جعلی در آمریکا نیز رواج دارد و احزاب دموکرات و جمهوری خواه، سال هاست از این روش استفاده می کنند تا در برابر دوربین های تلویزیونی، هواداران جعلی اما پر شور خود را به رخ رقبا بکشند.

سازمان انگلیسی جمعیت را کرایه کنید، برای مراسم سوگواری افراد و نیز تشویق تیم های فوتبال، از جمله باشگاه فولهام لندن نیز افراد را کرایه داده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: