جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1393     
در صورت خرابی دستگاه کارت خوان اتوبوس، سفر شهروندان رایگان خواهد بود

به گزارش شهرداری نیوز، قائم مقام معاون شهردار تهران گفت : چنانچه کارت بلیت های اعتباری به هر دلیلی ازجمله خرابی دستگاه کارت خوان در اتوبوس ها عمل نکرد، سفر شهروندان رایگان به حساب خواهد آمد .

حجت الله بهروز با بیان اینکه بعضا مشکلاتی در دستگاه های کارت خوان اتوبوس به وجود می آید؛ گفت : شهروندان اطمینان داشته باشند چنانچه دستگاه کارت خوان اتوبوسی به هر دلیلی عمل نکرد ، مسافران می توانند به صورت رایگان از اتوبوس استفاده کنند .

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از اتوبوس های که مجهز به دستگاه کارت خوان هستند مجاز به دریافت وجه نقد در خطوط نیستند، افزود: اگر شهروندی تخلفی را در خطوط اتوبوسرانی مشاهده کرد و رانندگان اقدام به دریافت پول نقد و کرایه کردند، می تواند با ارایه شماره اتوبوس به سامانه 1888 و 137 مراتب را گزارش کرده و پیگیر تخلف اتوبوس شود .

قائم مقام معاون شهردار تهران در ادامه تصریح کرد : طبق مصوبه شورای شهر، در سال 1393 سه نوع کارت بلیت مدت دار به شهروندان ارائه می شود. کارت بلیت یکساله مخصوص استفاده در شبکه حمل و نقل اتوبوسرانی ، کارت بلیت یکساله مخصوص استفاده در شبکه حمل و نقل مترو، کارت بلیت یکساله دو منظوره جهت استفاده در شبکه حمل و نقل مترو و اتوبوس که برای هر شخص فقط یک نسخه از کارت بلیت یکساله مترو و یک نسخه از کارت بلیت یکساله اتوبوس صادر می شود، برای شخصی که کارت بلیت دو منظوره صادر شده باشد هیچ یک از کارت بلیت های تک منظوره صادر نخواهد شد.

به گفته بهروز : برای شخصی که هر یک از کارت بلیت های تک منظوره صادر شده باشد، کارت بلیت دو منظوره صادر نخواهد شد.همچنین کارت بلیت منزلت همان کارت بلیت دو منظوره است که با %90 تخفیف برای دارندگان کارت منزلت صادر می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: