جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 تير 1394     
حمله دروزی‌ها به آمبولانس صهیونیست‌ها

تسنیم: اعضای دروزی‌های سوری، شامگاه دوشنبه به یک آمبولانس نظامی اسرائیل که حامل تروریست‌های مجروح سوری بود، در بخش اشغالی بلندی‌های جولان حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «شماری از اعضای دروزی‌ها به یک دستگاه آمبولانس نظامی نزدیک (روستای) مجدل شمس در جولان حمله و سرنشینان آن را مجروح کردند. در پی حمله یکی از (تروریست‌های) مجروح سوری کشته شد.»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند در پی این حمله، بین اهالی روستای مجدل شمس و نیروهای اسرائیلی درگیری رخ داد که 2 نظامی اسرائیلی مجروح شدند.

یک منبع نظامی صهیونیست این حادثه را بسیار خطرناک توصیف و تأکید کرد، اسرائیل با این موضوع به صورت جدی برخورد خواهد کرد و اوضاع مربوط به تداوم انتقال مجروحان به بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن 2 تن از تروریست‌های وابسته به «جبهه النصره» در این حمله خبر دادند.

براین اساس، صدها تن از تروریست‌ها که در 4 سال گذشته در درگیری با نیروهای دولتی این کشور مجروح شدند، در بیمارستان‌های اسرائیل درمان شده‌اند.

دروزی‌های سوریه حدود 3 درصد از جمعیت این کشور را شامل می‎شود. در پی حمله خشونت‌بار تروریست‌های جبهه النصره به دروزی‌ها، این گروه اقلیت از پیشروی تروریست های سوریه ابراز نگرانی کرده است.

مرکز موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» {نزدیک به معارضان}، هفته پیش اعلام کرد اعضای جبهه النصره به روی دروزی‌های ساکن یک روستای در سوریه تیراندازی کردند و دست‌کم 20 تن از آنها را کشتند.

رژیم صهیونیستی در تلاش است موضوع دروزی های سوریه را دستمایه دخالت این رژیم در سوریه کند؛ امری که که دروزی های سوریه به شدت با آن مخالفت کرده و حمایت خود را از نظام سوریه اعلام کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: