جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 تير 1394     
معابر منطقه22 دارای شناسنامه می شوند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه22 گفت: تمامی معابر شریانی و معابر جمع و پخش کننده شمال غرب پایتخت با هدف ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان و نگهداشت صحیح و بهسازی معابر برای رفع مشکلات احتمالی،‌شناسنامه دار می شوند.

قاسم مولایی شهردار منطقه22 اظهار کرد: برای تکمیل شناسنامه معابر منطقه، مطالعات و بازدیدهای میدانی فراوانی صورت گرفته که این اقدامات منطبق بر تدابیر و راهبردهای ابلاغی شهرداری تهران و بودجه ابلاغی سال 94 به منظور ایجاد انضباط اجتماعی و به وجود آوردن بستر مناسب برای مشارکت مردمی و همکاری شهروندان است.

وی افزود: هدف از تدوین شناسنامه معابر، رفع معضلات شهری و ارتقای کیفیت خدمت رسانی است.

مولایی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان منطقه22 و به منظور وحدت رویه در انجام تمامی امور اجرایی و ایجاد فضایی ایمن، پاک و آرام همچنین ایجاد بستری تعاملی میان حوزه های مختلف و نظارت مستمر نواحی، شناسنامه معابر منطقه تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

وی در پایان با اشاره به تشریح اهداف این طرح گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی، تمرکز روی سطوح پایین تر از محله ها به ویژه معابر حائز اهمیت است که با نگاه هوشمندانه به مشکلات و معضلات گذشته و آینده نگری،‌ می توان نیازهای واقعی آتی را شناسایی و با برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف به برنامه 5ساله دوم شهرداری تهران دست یافت.

گفتنی است، این طرح با رعایت صرفه و صلاح شهرداری تهران در اولویت بندی امور اجرایی اهتمام جدی در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک اجرا خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: