جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 تير 1394     
شب های رمضان در بوستان نهج البلاغه

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 2 تهران گفت: شهرداری این منطقه که 21 سرای محله را تحت پوشش دارد، برای تابستان امسال علاوه بر تمرکز بر فعالیت های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در سراهای محله، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برخی برنامه هایش را در مساجد و حسینیه ها اجرایی می کند.

"عزیز اله نظری" با اعلام این مطلب افزود: از هر محله 2 مسجد محوری انتخاب و برخی از  کلاس های آموزشی و فرهنگی با هدف تشویق شهروندان به حضور در پایگاه های دینی در این مکان ها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر کلاس های آموزشی که در مراکز فرهنگی مانند سراها برگزار می شود. برای شب های شهروندان هم برنامه ریزی کرده ایم. در واقع شب ها از ساعت 20 هر شب در بوستان نهج البلاغه جشنواره رمضان برپاست.

نظری تاکید کرد: برای برپایی جشنواره 80 غرفه پیش بینی شده است که در آنها شهروندان می توانند از خدمات سلامت بهره مند شوند. در بخش ورزش و تفریحات سالم ساعتی را به خوشی سپری کنند. با حضور در سرای خانواده با سبک زندگی اسلامی – ایرانی آشنا شده و در کل ساعاتی متفاوت با خانواده خود را تجربه کنند.

به گفته وی، برای جلوگیری از همزمانی با برنامه مساجد و امکان حضورشهروندان در این مراکز دینی با نوای اذان به مدت یک ساعت برنامه محوطه بوستان  تعطیل و در این فاصله طرح هایی مانند افطاری ساده و تلاوت دسته جمعی قرآن در مسجد امیرالمومنین(ع) و داخل بوستان اجرایی می شود و پس از آن شهروندان تا ساعت 24 شاهد برنامه های شاد و آموزشی خواهند بود.

شهردار منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد وحتی در شب های قدر شهروندان می توانند در کنار مزار شهدای گمنام بوستان با خدای خود راز و نیاز کرده و از برنامه های ویژه این شب ها بهره مند شوند.زارع می گوید:« برای اجرایی تمامی این برنامه از ظرفیت های محله های مختلف استفاده می کنیم.»




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: