جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 خرداد 1393     
شناسایی 1500 دستگاه تاکسی غایب در پایانه ها

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی  در رابطه با طرح سیستم هوشمند نظارت بر تاکسیرانی گفت :  این طرح در 48 پایانه تاکسیرانی از طریق آنتن های  rfid و دوربین های هوشمند برای ارزیابی عملکرد تاکسی های خطی نصب شده است .

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود : با استفاده از سیستم هوشمند نظارت بر تاکسیرانی برای اولین بار توانستیم تاکسی های غایب را شناسایی کنیم و در طی هفته های گذشته  پرونده های زیادی از تاکسی های غایب به کمیته انظباطی ارجاع داده شد و با بیش از 1500 تاکسی غایب که فعالیت نداشتند و یا فعالیت آنها در حد مطلوب نبوده  برخورد شد .

وی با اشاره به کارایی بالای سیستم های هوشمند نظارتی بر تاکسیرانی و ایجاد نظم در پایانه ها بیان داشت : امیدواریم تاکسیرانی به سازمانی تبدیل شود که از سیستم های نوین مدیریتی بهره بیشتری ببرد و تلاش سازمان تاکسیرانی توسعه این طرح ها در نقاط مختلف شهر برای نظارت بر انواع تاکسی ها است . 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در رابطه با نظر پیشنهادی  یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر نشستن دو نفر در صندلی عقب  تاکسی ها افزود : این طرح به طور رسمی به ما ارائه نشده است اما اگر این طرح به صورت قانونی مطرح شود سازمان تاکسیرانی نسبت به اجرایی شدن این موضوع مخالفتی ندارد .

مظفر در پایان با اشاره به زمان اجرایی شدن طرح نصب دستگاه پرداخت الکترونیکی در تاکسی ها خاطر نشان کرد :  در حال حاضر این طرح به طور کامل اجرایی نشده است و طی رایزنی های صورت گرفته بانک شهر متولی این امر شده و 100 دستگاه پرداخت الکترونیکی به صورت پایلوت بر روی تاکسی ها نصب شده است  و این طرح بزودی  به طور کامل اجرایی خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: