جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 تير 1394     
استقرار 500اتوبوس در میادین و خیابان های اصلی

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،در راستای تسهیل تردد بازدیدکنندگان از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم، امسال 500 دستگاه اتوبوس در میادین و خیابان های اصلی تهران برای انتقال شهروندان به باغ موزه دفاع مقدس مستقر می شوند.

میزان استقبال از نمایشگاه بین المللی قران کریم در سال های اخیر با رشد قابل توجهی رو به رو بوده است. درهمین راستا مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس به شهرنوشت گفت: بر اساس آمارهای موجود، استقبال از نمایشگاه قران کریم در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بررسی های ما نشان می دهد که عوامل مختلفی چون فضای مشجر و زیبای باغ موزه دفاع مقدس، برخورداری از امکانات فرهنگی همچون برگزاری جشن شب های شیدایی و امکان بازدید از باغ موزه در افزایش تعداد بازدیدکنندگان تاثیرگذار بوده است.

خضرای همچنین به نقش تسهیل گر شهرداری تهران در برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم اشاره کرد و گفت: بخشی از خدمات رسانی ما در قالب تامین زیرساخت های شهری مانند حل مشکل نقل و انتقال و محیط زیست شهری است. بخش دیگری نیز مبتنی بر تامین  نیازمندی های فرهنگی مردم به ویژه آشنایی مردم با قران کریم است. بر این اساس، شهرداری تهران طی 2 سال گذشته سعی بر آن داشته تا با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه نمایشگاه بین المللی قران کریم قدم بردارد.

تمهیدات خاصی هرساله به منظور رفاه بیشتر میهمانان نمایشگاه بین المللی قران کریم اندیشیده می شود. یکی از این موارد تسهیل در تردد شهروندان برای بهره مندی از این نمایشگاه است. در همین رابطه سید جعفرتشکری هاشمی گفت:  وجود ایستگاه های مترو شهید حقانی و شهید همت در شمال و جنوب باغ موزه دسترسی مردم را به این اتفاق فرهنگی بیش از پیش تسهیل کرده است. با این وجود در نظر داریم تا امسال پارکینگ های مختلفی را در جنوب، شمال، شرق و غرب باغ موزه تعبیه کنیم تا شهروندان با کمترین مشکل امکان حضور در نمایشگاه را داشته باشند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: علاوه بر این، قرار است تا امسال 500 دستگاه اتوبوس در میادین و خیابان های اصلی تهران برای انتقال شهروندان به باغ موزه دفاع مقدس مستقر شوند.

وی با تاکید بر افزایش یک ساعته کار مترو در این ایام عنوان کرد: امیدواریم خدمات دهی در سال جاری زمینه ای را فراهم کند تا بازدیدکنندگان بتوانند به لحاظ کمی و کیفی از این نمایشگاه ارزشمند بهره بیشتری ببرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: