جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 خرداد 1394     
مظلومی:آمده‌ام تا داربی‌ها را نبازیم!

ایسنا: پرویز مظلومی، پس از انتصابش به عنوان سرمربی استقلال، گفت: شب گذشته (شنبه) جلسه‌ای داشتیم و به ما قول هر گونه همکاری داده شد. ما آمده ایم به استقلال تا موفقیت گذشته این تیم را تکرار کنیم و برای رسیدن به این مساله دست نیاز به سوی مردم و پیشکسوتان دراز کرده‌ایم.

وی افزود: فعلا با همکاری آقای صالح کار را آغاز کرده‌ایم و ان‌شا‌ء‌الله بقیه کادرفنی هم تا بعد از ظهر مشخص می‌شود. همچنین قرار است یک لیست بازیکنان مورد نظر را هم تا بعدازظهر به استقلال بدهم. در این لیست بازیکنان ملی‌پوشان و جوان قرار دارند. ان‌شا‌ء‌الله تیم قوی را ببندیم تا در طول فصل دچار مشکل نشویم.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که وضعیت کادرفنی چه گونه است؟ اظها‌ر کرد: ما یک بدنساز خارجی مدنظر داریم که هر وقت به استقلال بیاید او را معرفی می‌کنیم. یکسری همکار دیگر هم داریم مثل آقای مجیدی که با او صحبت کرده‌ایم و او قول هر گونه همکاری را با ما داده است ولی چون درگیر کلاس‌های مربیگریی و بیزینس‌اش است نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، ولی به ما گفته که در تمرینات حاضر خواهد شد و در کنار ما خواهد بود. همچنین روی آقای ترابپور مربی د‌ر‌وازه‌بان‌ها نظر مساعدی داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه قول‌هایی به او داده شده است؟ عنوان کرد: من از کادرفنی قبلی اجازه می گیرم و کارم را آغاز می‌کنم. ما آمده‌ایم نتایج بهتری را از گذشته کسب کنیم و اگر به این مهم نرسیم عملا آمدن ما فایده ای ندارد. چیزی که من توقع دارم این است که به ما در استقلال کمک شود و البته قول همه نوع پشتیبانی هم به ما داده شده است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است رحمتی ، نکونام و تیموریان به استقلال برگردند؟ گفت: بله. آنها در لیست من قرار دارند و من از آنها خواسته‌ام که در کنار ما قرار بگیرند. آنها هم قول مساعد به ما داده‌اند که در سال بعد در کنار ما باشند. همان طور که گفته‌ام از مجیدی هم قول گرفته‌ام که در کنار ما در تمرینات حضور داشته باشد. الان مهم‌تر‌ین مساله برای ما لیست بازیکنان استقلال است و باید کار را جدی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنانی که نامش آورده شده در پازل تاکتیکی او قرار دارند یا نه؟ بیا‌ن‌ کرد: از لفظ پازل تاکتیکی استفاده نکنید. ما از هر بازیکنی که فکر کنیم می‌تواند به ما کمک کنند استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پورحیدری سرپرست این تیم شود؟ گفت: ما به پورحیدری پیشنهاد داده‌ایم که مدیر تیم شود اما تاکنون جواب نداده است. من تا جایی که به مستطیل سبز ارتباط دارد صحبت می‌کنم و به بیشتر از آن کاری ندارم. لطفا در این باره از من سوال نکنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کری‌خوانی را با پر‌سپولیسی‌ها آغاز کرده است یا نه؟ گفت: اجازه بدهید به سر کار بیایم بعد زمان بازی کری می‌خوانیم. به‌ هر‌ حال ما آمده‌ایم که داربی‌ها را نبازیم.

مظلومی در واکنش به اینکه عده‌ای معتقدند آمدن وی به استقلال به معنای 10 سال عقب افتادن استقلال است، بیا‌ن‌ کرد: نظر موافق و مخالف همیشه وجود دارد و همانقدر که عده‌ای مخالف من هستند، عده‌ای هم از حضور من در استقلال استقبال کرده‌اند. ما در این مدت بیکار نبودیم و به کلاس‌های مربیگری رفته‌ایم. خاطرتان باشد استقلال زمانی زیبا بازی می‌کرد و ما مجید صالح را به عنوان تئوریسین فو‌تبا‌ل به کادرفنی آورده‌ایم تا مشکلی نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران از دست دادن زمان نیست؟ خاطر‌ نشان کرد: من سال اولی که به استقلال آمدم شرایط بدتر از این بود. 10 روز به آغاز لیگ باقی‌ مانده بود و تنها چهار بازیکن قرارداد داشتند. اگر الان تیم را خوب ببیندیم عقب ماندگیمان جبران می‌شود. بنای ما بر روی این است که حداکثر تا قبل از شنبه تمرین را آغاز کنیم.

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که در جلسه او با مسئولان استقلال مسائل مالی مطرح شد یا نه؟ تصریح کرد: اصلا درباره مسائل مالی صحبتی نکردیم. تنها مسئولان باشگاه استقلال قول همکاری دادند. من طلب چهار ساله‌ای از استقلال دارم ولی در این مدت هیچ وقت به باشگاه فشار نیاوردم. در این جلسه نه من و نه صالح در مورد مسائل مالی صحبت نکردیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه شد استیماچ از دور مربیان استقلال خارج شد و او هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اظها‌ر کرد: ما از قبل با استقلال صحبت کرده بودیم و من اولین کسی بودم که به استقلالی‌ها برنامه دادم تا آنجایی هم که می دانم گزینه اصلی استقلالی‌ها سرمربیان داخلی من و منصوریان بودیم و بعد از منتفی شدن منصوریان استقلالی‌ها به فکر مربی خارجی افتادند، ولی چون زمان کافی در اختیار نداشتند به من پیشنهاد کردند تا هدایت این تیم را برعهده بگیرم. من چه سال‌های قبل و چه الان هر وقت که استقلال به من نیاز داشته است لبیک گفته‌ام و به این تیم آمده‌ام. الان هم در خدمت این تیم هستم.

مظلومی در پایان در پاسخ به این سوال که برنامه اش در استقلال چیست؟ عنوان کرد: حتما باید سهمیه آسیایی را در سال جاری کسب کنیم و نیم نگاهی هم به کسب جام داشته باشیم ، ولی در سال دوم باید قهرمان لیگ شویم و یک جام بگیریم و در سال سوم باید در آسیا نتیجه‌ موفقیت‌ آمیزی را کسب کنیم. در این راه همه باید ما را حمایت کنند و چیزی که مهم است نام استقلال است و هو‌اد‌ا‌ران فارغ از اسم من باید به استقلال کمک کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: