جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 خرداد 1393     
اعلام وضعیت جدید هاشم بیک‌زاده

مهر: فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی، با ابهام در مورد رسیدن هاشم بیک زاده به جام جهانی اطلاع رسانی کرده است.

متن این اطلاعیه که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته به شرح زیر است:
پس از انجام اقدامات پیشگیرانه پزشکی صبح روز چهارشنبه برروی سید جلال حسینی، آندرانيک تیموریان، خسرو حیدری و مهرداد پولادی، این بازیکنان در تمرینات روزانه به همراه سایر بازیکنان حضور نداشتند و به تمرینات اختصاصی خود که در راستای رفع آسیب دیدگی های جزیی شان بود پرداختند.

لازم به توضیح است هیچ یک از بازیکنان فوق الذکر علائمی که موجب نگرانی باشد نداشته و تنها آسیب دیدگی های جزیی داشتند که در دیدار با مونته نگر برای آنها بوجود آمده بود.

همچنين در خصوص هاشم بیک زاده – بازیکن تیم ملی، پس از بررسی های مجدد و دقیق پزشکی برروی وی امیدواریم که با انجام اقدامات پزشکی خاص و فشرده این بازیکن بتواند در میان سایر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد و برای اينکه بهترین تجهیزات، امکانات پزشکی و منابع انسانی مناسب را به اين امر اختصاص داد، در نظر است که این بازیکن زودتر از سایر بازیکنان به برزیل و شهر سائوپائولو اعزام شود و تحت نظارت دقیق کادر پزشکی تیم ملی قرار گیرند.

اخبار تکمیلی در خصوص وضعیت این بازیکن در اطلاعیه های بعدی توسط کادر پزشکی تیم ملی اعلام خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: