جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 خرداد 1394     
ضرورت حفظ منابع آبی شهر تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از طرح های زیست محیطی منطقه دو تهران بازدید و بر ضرورت حفظ منابع آبی شهر تهران تاکید کرد.

"علی محمد شاعری"  در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن عملکرد زیست محیطی منطقه  وضعیت شاخص های محیط زیستی مورد بررسی در مناطق تهران (12 شاخص)  را در منطقه 2 بسیار مناسب توصیف و منطقه را در گروه مناطق دارای وضعیت سبز طبقه بندی کرد.

وی توجه به 2 موضوع فاضلاب و توسعه انرژی های نو را در منطقه دو تهران مورد تاکید قرار داد و گفت: امروزه با توجه به بروز بحران آب در شهر تهران و کاهش شدید منابع آب خوان نیاز به مدیریت منابع آبی بیش از پیش احساس شده که با توجه به سرانه بالای فضای سبز در منطقه استفاده از روش های بازیابی و بازچرخانی آب در آبیاری ها از الزامات  است.

وی با اشاره به بر برخورد با واحدهای رها کننده فاضلاب در مسیل ها و کانال ها از مسئولان منطقه درخواست کرد با ادارات در آب های شهر تهران در رفع معضل فاضلاب که نقاط پائین دست را نیز ،آلوده می سازند در اجرای مدیریت یکپارچه  شهری  و ارتقاء سطح وضعیت محیط زیست شهر تهران کوشا باشند.

شاعری پتانسیل منطقه در توسعه و بهره گیری از انرژی های نو در ساختمان های منطقه را بالا توصیف کرده و خواستار اجرای طرح ساختمان انرژی و پارک انرژی در منطقه شد.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این بازدید بوستان های ژوراسیک و فدک، خانه محیط زیست منطقه  و پروژه های اجرائی زیست محیطی را مورد ارزیابی قرار داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: