جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 خرداد 1393     
توزیع پستی دفترچه‌های بیمه سلامت فعلا "منتفی"

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ضمن اعلام این خبر که تا بعد ازظهر روز چهارشنبه 580 هزار دفترچه بیمه سلامت برای متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی صادر شده است اظهار کرد:‌ این رقم در استان تهران به 121 هزار دفترچه رسیده است و تا کنون مشکلی برای توزیع دفترچه‌ها نداشته‌ایم.

 

سید مهدی میرشاه ولد در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دفاتر پیشخوان دولت صورت پذیرفته است گفت: روز جمعه (فردا) هفته و همچنین روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد که تعطیل رسمی است، دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت فعال هستند و دفترچه‌های بیمه را چاپ و در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

 

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده است دفترچه‌های بیمه از طریق پست تحویل شهروندان تهرانی خواهند شد اظهار کرد: تا به این لحظه این موضوع در تهران قطعی نشده است.

 

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی افزود: قبلا اعلام کرده‌ بودیم که اگر مشکلی پیش بیاید و یا سرعت صدور دفترچه‌ها پایین باشد از طریق پست اقدام خواهیم کرد، اما این مساله تمهیدی است که هنوز نیازی برای به کار گرفتن آن نیست و فعلا دفترچه‌ها با روال سابق و از طریق دفاتر پیشخوان دولت توزیع می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: