جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 خرداد 1394     
سرفاصله حضور اتوبوس در ایستگاه ها به 90 ثانیه رسید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل اتوبوسرانی شهر تهران گفت : پیش بینی ما این است که هیچ اتوبوسی به خط تزریق نشود.

پیمان سنندجی ، مدیر عامل اتوبوسرانی شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه یک اتفاق بزرگی در خط 7 بی آرتی رخ داده که علاوه بر حذف اتوبوس های تک کابین و خصوصی از خط بی آرتی تجریش - راه آهن تعداد 135 دستگاه اتوبوس صفر به این خط تزریق شده است.

وی در ادامه گفت : از 25 خرداد دریافت وجه توسط رانددگان در این خط بی آرتی 7 ممنوع شده است و از این پس مسافران می بایست با تهیه کارت نسبت به پرداخت غیر نقدی در ایستگاه ها اقدام کنند.

مدیر عامل اتوبوسرانی شهر تهران بیان کرد: در پی شکایات شهروندان مبنی بر ترافیک های خط تجریش - راه آهن ساماندهی خط 7 بی آرتی در دستور کار قرار گرفت و ترافیک های تقاطع های نیایش ، چهاراه ولیعصر و جمهوری حذف شده است.

وی در پایان در خصوص مشکلات مسافران در این خط و کمبود اتوبوس ها عنوان کرد : پیش بینی ما این است که هیچ اتوبوسی به خط اضافه نشود چون 135 دستگاه کامل در پیک اتوبوسی است و اگر بخواهد اتوبوس به این خط اضافه شود مشکل ترافیکی مجددا ایجاد می شود اما با این حال اگر خط نیاز به افزایش اتوبوس باشد تا تعداد 30 دستگاه به این خط ترزیق می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: