جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 خرداد 1394     
مرگ دختر ٩ ساله در شعله‌های انتقام

مرد جوان که آرش نام‌ دارد، متهم است چهار سال قبل دختربچه‌ای ٩ ساله به نام کیمیا را به قتل رسانده و سپس جسدش را آتش زده‌ است. هرچند پسر جوان به ارتکاب جنایت اعتراف نکرده، اما نماینده دادستان تهران دیروز در جلسه محاکمه با استناد به اظهارات شهود و مدارک به‌دست‌آمده او را مجرم دانست و خواستار رسیدگی به این پرونده ‌شد.
 
 پدر کیمیا بعد از نماینده دادستان به‌عنوان ولی‌‌‌دم پشت تریبون شعبه ٧١ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و درباره آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: «ما اختلافاتی بر سر زمین داشتیم و مادربزرگ آرش که دخترعموی من است، یکی از طرفین درگیری بود. فکر می‌کنم به همین دلیل هم دخترم را به قتل رساند چراکه قبلا تهدید کرده ‌بودند این کار را می‌کنند و داغ به دلم می‌گذارند. از وقتی جسد دخترم پیدا شد، من به فرزندان عمویم شک داشتم و به‌همین‌دلیل، از کامران، پسرعمویم، شکایت کردم، اما او گفت آرش را دیده‌ است که لباس‌های خونی و کتانی‌های دخترم را به آتش می‌کشد ضمن اینکه چندروز بعد از حادثه، آرش سراغ من آمد و گفت فردی را می‌شناسد که در قبال دریافت پول حاضر است آدم بکشد و اگر کسی را می‌خواهی بکشی، به من بگو. حالا هم من از او شکایت دارم و خواستار قصاص او هستم». در ادامه، متهم در جایگاه حاضر شد.
 
او اتهام قتل را رد کرد و گفت: «چون در محل جوان جذابی بودم و دختران زیادی بودند که از من خوششان می‌آمد، کامران همیشه نسبت به من حسادت می‌کرد و به‌همین‌دلیل علیه من اعتراف کرده‌. چون ضمن اینکه در پرونده آمده دختربچه را در یک پراید سفید دیده‌اند درحالی‌که پراید من آبی‌رنگ است و من با آن مسافرکشی می‌کردم، روز حادثه هم برای دیدار دختر موردعلاقه‌ام در جاده بودم تا سر قرار برسم که ماشینم خراب شد و برگشتم. دلیلی نداشت که کیمیا را بکشم. اگر هم اختلافی وجود داشت، بین من و پدر کیمیا نبود. من هیچ ربطی به این موضوع نداشتم و حالا هم خواستار تبرئه خودم هستم. دو سال است بی‌گناه و بدون هیچ مدرکی در زندان هستم و هیچ اعترافی هم نکرده‌ام».  
 
سپس وکیل متهم در جایگاه حاضر شد و او نیز با اشاره به اینکه مدارک علیه موکلش کافی نیست، خواستار صدور حکم تبرئه برای موکلش شد.  هیأت قضات با پایان جلسه رسیدگی، برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: شرق




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: