جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 خرداد 1394     
منطقه 20 رکورددار برگزیدگان جشنواره مشکات در شهر تهران شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،در مراسم اختتامیه منطقه ای سومین جشنواره مشکات، منطقه 20 به عنوان رکورد دار بیشترین تعداد برگزیدگان این جشنواره فرهنگی در شهر تهران معرفی شد.

منصور کتانباف در مراسم اختتامیه منطقه ای سومین جشنواره مشکات که با حضور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) منطقه 20 برگزار شد، گفت: منطقه 20 در حال حاضر 14 هکتار بافت فرسوده دارد و بر اساس قانون احیاء و نوسازی بافت فرسوده کشور که هر سال بایستی 10 درصد بافت فرسوده بازسازی شود، در وضعیت مناسب و ایده آلی قرار داریم و برای تسریع این روند نیز در سال جدید بسته های تشویقی و انگیزشی برای مالکان لحاظ شده است.

کتانباف با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان و مالکان، افزود: برگزاری جلسات هفتگی با موضوع بافت فرسوده، آموزش های خانه به خانه، همایش های علمی و تخصصی، جلب مشارکت نخبگان محلی و پژوهشگران از مهمترین اقداماتی است که مدیریت شهری در دو سال اخیر داشته است و در حال حاضر از لحاظ آمادگی افکار عمومی و اطلاع رسانی در وضعیت مناسبی هستیم.

برومند نامداری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 نیز در حاشیه این مراسم به میزبانی منطقه 20 در سومین جشنواره مشکات با محور نوسازی بافت فرسوده در بین مناطق 22 گانه اشاره کرد و گفت:  43 هزار و 237 شهروند تهرانی از سراسر مناطق 22 گانه، با ارسال آثار هنری و آموزشی در محور نوسازی بافت فرسوده جشنواره مشکات مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه 52 اثر از محلات 20 گانه منطقه 20 برگزیده شده اند، ادامه داد: 39 نفر از برگزیدگان ، رتبه های برتر سومین جشنواره مشکات را در محورهای سیما و هویت شهری، محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، اقتصاد و خانواده در شهر، حقوق و تکالیف شهروندی و ایمنی شهری به خود اختصاص داده اند که با 14 رتبه اول، 13 رتبه دوم و و 12 رتبه سوم در بین مناطق 22 گانه بیشترین تعداد برگزیدگان را داشته ایم.

همچنین ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این مراسم به اهمیت آموزش و مهارت های اجتماعی اشاره کرد و برپایی جشنواره های فرهنگی اجتماعی را بستری برای تحقق جلب مشارکت شهروندان با تولید آثار هنری حاوی پیام های آموزشی برشمرد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای مشکات با حضور شهردار منطقه، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در منطقه 20 برگزار شد و از برگزیدگان جشنواره و مدیران مدارس، روسای اجتماعی نواحی، نمایندگان آموزش و پرورش، مدیران محله، کارشناسان آموزش شهروندی نواحی، مسئول خانه های اخلاق و مهارت شهروندی که در برپایی جشنواره فعالیت اثرگذار داشتند تقدیر شدند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: