جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 خرداد 1394     
تغییر برنامه پارکینگ خوابگاهی در ویچیتا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دانشگاه ایالتی ویچیتا پس از اجبار ساکنان خوابگاه به پارک خودروی خود در فاصله 4 کیلومتری و استفاده از سیستم رفت و آمد on-call اکنون به دانشجویان اجازه می دهد خودروهای خود را با خرید مجوز پارک سالانه 120 دلاری در محوطه خوابگاه پارک کنند و 9 راننده سیستم on-call را که در روزهای آخر هفته و نیمه شب کار می کردند نیز اخراج کرده است.

مدیریت این دانشگاه یک سال قبل این سیستم حمل و نقل جدید را ایجاد کرده بود تا بتواند ازدحام پارکینگ ها را کاهش داده و برای دانشجویان Shocker Hall دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته به خودروهایشان را فراهم سازد. مقامات این دانشگاه اظهار داشتند انتظار آن ها از این برنامه صرف جویی در هزینه ها و ایجاد محیطی شادتر در خوابگاه بوده است.

البته این سیستم حمل و نقل همچنان در ساعات برگزاری کلاس ها فعال می ماند اما از این پس 24 ساعته نخواهد بود. این سیستم حمل و نقل برای تمام دانشجویان، کارمندان  اساتید داشنگاه رایگان است.

با پارک خودروی دانشجویان در خیابان های نزدیک خوابگاه مشکلاتی برای همسایه های این مرکز به وجود آمده بود. اما گمان می رود با لغو این طرح و اجازه پارک در خوابگاه مشکلات مردم اطراف آن نیز حل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: