جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 دی 1392     
تشکیل 20دفتر تسهیلگری نوسازی بافت فرسوده در منطقه 20

به گزارش شهرداری نیوز ، شهردار منطقه 20 تهران گفت: به منظور استفاده از ظرفیت های اجتماعی و اقشار تاثیرگذار محلی، 20 دفتر تسهیلگری نوسازی بافت فرسوده در این منطقه در حال شکل گیری است. 

منصور کتانباف با اشاره به اثربخشی جلسه های توجیهی که با حضور شورایاران، معتمدین، ائمه جماعات، ورزشکاران و معتمدین محلی با موضوع نوسازی بافت فرسوده در منطقه 20 برگزار شده است افزود: 20 دفتر تسهیلگری نوسازی بافت فرسوده در سراهای محله این منطقه در حال شکل گیری است تا زمینه مطلوبی برای ارائه خدمات آگاه سازی و جلب مشارکت شهروندان فراهم شود.

 

کتانباف دفاتر تسهیلگری نوسازی را به عنوان حلقه ارتباطی مدیریت شهری و ساکنان محلی برشمرد و اظهار داشت: با تعاملی که با اثرگذاران محلی ایجاد کرده ایم، طی روزهای گذشته 217 پرونده برای بهسازی بافت فرسوده تشکیل شده است که پس از صدور پروانه تعداد قابل توجهی از محدوده بافت فرسوده منطقه 20 نوسازی خواهد شد.

 

وی رویکرد مدیریت شهری منطقه 20 تا پایان سال را ترویج فرهنگ نوسازی بافت فرسوده عنوان کرد و گفت: در سال آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در بهسازی بافت فرسوده شهرری خواهیم بود.

 

شهردار منطقه 20 با اشاره به خدمات رایگان دفاتر تسهیلگری نوسازی خاطرنشان کرد: تهیه نقشه معماری، مشاوره ساخت و ساز، محاسبه سهم طرفین معامله، معرفی سازنده معتبر و بیمه تضمین سازنده از خدماتی است که این دفاتر علاوه بر جلب مشارکت شهروندان و آگاه سازی آنان برای نوسازی ملک فرسوده انجام می دهند

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: