جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 خرداد 1394     
نژادفلاح:نمی‌دانم به طارمی چه گفته‌اند

مهر: محمدحسین نژادفلاح درباره اینکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود پول برانکو ایوانکوویچ پرداخت شده است، اظهار کرد: پول برانکو پرداخت نشده ولی مبلغ مورد نیاز که نمی‌توانم آن را بگویم، تامین هزینه شده است که بعد از ورود برانکو به تهران، به ایشان پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: برانکو بامداد جمعه وارد تهران می‌شود و من هم به استقبالش می‌روم. ضمن اینکه برانکو صبح شنبه جلسه‌ای با نصرالله سجادی معاون وزیر خواهد داشت و عصر شنبه هم تمرینات استارت می‌خورد.

قائم مقام پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «چرا در صورت تامین هزینه، پول برانکو پرداخت نشده است؟» گفت: توافق این است که پول ایشان را در تهران بدهیم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: از روز اول هم که برانکو به کرواسی برگشت نیازی به نگرانی نبود. اطمینان داشتیم که وی به ایران بازخواهد گشت و ما هم نسبت به تامین منابع مالی اقدام می‌کنیم. با این حال بعضی از شائبه‌ها بیش از حد بزرگنمایی شد. از این بابت که برانکو بر نگردد، نگران نبودیم.

وی در پاسخ به این سئوال که «تمرینات پرسپولیس با چند بازیکن شروع می‌شود؟»، تصریح کرد: هنوز تعداد نفرات به صورت قطعی مشخص نیست ولی یکسری از بازیکنان که قرارداد دارند، در تمرینات حضور خواهند داشت! سایر بازیکنان هم رفته رفته به تمرین اضافه خواهند شد.

قائم مقام پرسپولیس درباره انتشار فهرست خرید و مازاد پرسپولیس هم گفت: این فهرست رسمی نیست.

نژادفلاح همچنین درباره ناراحتی مهدی طارمی از صحبت‌هایش، تاکید کرد: من نمی‌دانم به طارمی چه گفته‌اند که اینطور ناراحت شده است. مثلا از قول من گفته‌اند که باید برای قراردادش استعلام بگیریم که چنین چیزی اصلا صحت ندارد! طارمی یکی از پدیده‌های خوب ما بود و بازیکن با شخصیتی است. او یکی از بهترین‌های ایران است که هم من و هم برانکو به وی علاقه ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: ما اجازه جدایی به طارمی نمی‌دهیم. در این‌باره هم شائباتی ایجاد شده است که وقتی طارمی با تیم ملی از ترکمنستان برگردد، قطعا جلسه‌ای خواهیم داشت.

قائم مقام پرسپولیس با بیان اینکه از تغییرات هیات مدیره این باشگاه بی خبر است، یادآور شد: من از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم خودشان را برای روز شنبه آماده کنند. مقدمات شروع تمرینات در ورزشگاه درفشی فر آماده شده است. ما لباس‌ها را هم سفارش داده‌ایم و امیدواریم تا شنبه آماده شود تا بازیکنان لباس یکدست بپوشند.

نژادفلاح افزود: از همه بازیکنانی که قرارداد دارند و یا با آنها تلفنی مذاکره کرده‌ایم، خواستیم که شنبه به تمرین بیایند. البته تماس مجدد با بازیکنان گرفته می‌شود. من از همه آنها دعوت می‌کنم شنبه به تمرین بیایند!

«در نهایت مشخص نشد مذاکره با بازیکنان بر چه اساسی صورت گرفته بود.» قائم مقام پرسپولیس در پایان در این خصوص هم گفت: من چندبار گفته‌ام که قرار نبوده مذاکره با بازیکنان خارج از تفکرات برانکو باشد. با هر بازیکنی که مذاکره کردیم، جزو کسانی بود که مدنظر برانکو قرار داشت. من از هواداران هم می‌خواهم نگران نباشند چون ما یکی یکی دنبال مذاکره با بازیکنان موردنظر هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: